“Fantastisk restaurang,rekommendera andra.”

Ruby's Kitchen - Asian Food
Rankad som nr 35 av 266 Restauranger i Västerås
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Jätte god mat,super service,,helt nöjd-blir flera gånger. Rekommenderar verkligen den lilla mysig restaurang.
Tack för att det kom en till Gryta.

Tack Tuzzla9

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Ni måste bara besöka denna pärla! Alla rättar har en sån fantastiskt god smak! Mysig miljö, lite känsla av att man är på besök hemma hos någon trevlig familj. Mycket trevligt bemötande, man känner sig mycket välkommen. Pad Thai är supergod, kycklingvingar mumsiga, fiskgrytan ger värme i magen. Den ligger i området Norra Gryta i Västerås. Rekommenderas varmt!

Tack Bo F
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Maten som serverades här var helt över min förväntan. Vem trodde sig kunna finna stans bästa kinaresturang på Gryta? Inte jag iallafall! Ruby’s kitschen - ett riktigt smultronställe.

Jag är själv från Kina och har växt upp med riktig kinamat, så tro mig när jag säger att om det är vad du söker så är det hit du ska. Smakrik, traditionell kinamat. Lokalen kanske inte är den mest exklusiva eller moderna men jag personligen anser det en del av charmen - hur den kompletterar den hemtrevliga känslan som maten framkallar.

Servicen var på topp, och jag kommer definitivt tillbaka fler gånger.

1  Tack Weilinstar
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Tar alltid "take away" här ifrån när suget efter asiatisk mat gör sig gällande. Har aldrig blivit besviken. Mycket trevligt bemötande och familjärt. Absolut värt ett besök.

Tack max b
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande av vänlig personal.
Väldig God mat där sallad och dricka ingår i lunchen
Liten mysig restaurang

Tack Magnus K

Resenärer som tittade på Ruby's Kitchen - Asian Food tittade också på

Västerås, Västmanlands län

Besökt Ruby's Kitchen - Asian Food? Berätta vad du tyckte!