Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn
Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Helt klart värt en omväg då Loka Brunn och restaurangen är belägen mitt ute i skogen bland vacker natur.

Vi var söndagslunchgäster som åt utmärkt Svampsoppa till förrätt, god fisk- och skaldjursgryta samt kotlettrad. Salladsbuffé och kaffe i salongerna efteråt ingår.
Bra service från personalen och vackra lokaler.

Kommer definitivt återkomma för fler luncher.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack tobbe715

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Fick oss en mycket god och vällagad lunch i en fin bruksmiljö. Prisvärt då inget fattades eftersom såväl sallad, sill och bröd föregick huvudrätten. Ljusa fina lokaler och kaffet serverades i salongerna där man kunde sitta ner i någon utav möbelgrupperna i salongen eller om man ville sitta ute i solen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack dvarsater
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Vita dukar, servetter och en underbart fin restaurang. Vi åt lunch, mycket prisvärd. Stort salladsbord med massor av goda, spännande sallader, sill, soppa, nybakt bröd samt två varmrätter. Vi åt kalvfärsbiffar som serverades med jättegod sås, pressgurka och potatis. Det fanns också stekt rödspätta och remouladsås. Allt mycket vällagat. Efter lunchen serverades kaffe och dessert i salongen.
Besök detta ställe du kommer att älska det.

Datum för besöket: juli 2018
Tack annakarina2018
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Fantastisk omgivning i gamla kulturbyggnader.Hade lunchbuffet här med start på allt från linssoppa till fläskkarre med rostad potatis samt avslutning i salongen med kaffe och chokladmousse

Datum för besöket: maj 2018
Tack Lars H
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Mycket gott julbord serverades oss när vi besökte Loka Brunn.
Vi åt oss lagom mätta på alla goda rätter som hör till.
Väldigt trevligt var glöggminglet innan vi satte oss till bords, med en brasa sprakande fick vi den rätta julkänslan.
Gotte bordet efter middagen är det största jag sett..! Det fanns ALLT man kunde önska sig! Stort plus för det.
Prisvärt julbord.

Datum för besöket: december 2017
Tack zaiwa

Resenärer som tittade på Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn tittade också på

Grythyttan, Örebro län
Grythyttan, Örebro län

Besökt Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn? Berätta vad du tyckte!