Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn
Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Mycket gott julbord serverades oss när vi besökte Loka Brunn.
Vi åt oss lagom mätta på alla goda rätter som hör till.
Väldigt trevligt var glöggminglet innan vi satte oss till bords, med en brasa sprakande fick vi den rätta julkänslan.
Gotte bordet efter middagen är det största jag sett..! Det fanns ALLT man kunde önska sig! Stort plus för det.
Prisvärt julbord.

Datum för besöket: december 2017
Tack zaiwa

Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Helt suveränt julbord. Allt det traditionella med många olika sorters sill men också lite älg, hjort och annat. Och så ett helt fantastiskt utbud av julgodis! En blir inte besviken!

Datum för besöket: december 2017
Tack 430ingemars
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

En av de bästa middagar jag ätit!
Helt underbar trerättersmiddag med mycket gott vin och öl. Hög klass och kommer definitivt boka detta igen i kombination med vistelse på Loka brunn.
Frukosten gav ett tillräckligt utbud med goda råvaror. Mysig liten bar att sitta i på kvällen med liveband.

Datum för besöket: april 2017
Tack maliinsresor
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Vi hann knappt komma in genom dörren förrän en trevlig servitris visade oss till vårt bord. Det dröjde inte länge förrän vi kände av den lugna atmosfären vilket är ovanligt på restauranger men detta var verkligen en restaurang som fick en att koppla av och bara njuta av maten! Tallrikarna var vackert upplagda och maten utsökt! En smakupplevelse utöver det vanliga, allt var supergott! Vi drack givetvis hälsokällans eget kurvatten: Loka till maten =)

Datum för besöket: februari 2017
Tack 784kristinas
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Vi spenderade ett dygn på Loka Brunn. Vid kvällens middag var mottagandet bra från personalen. Vi blev snabbt uppmärksammade av flera i personalen trots mycket gäster i lokalen. Vår servitris var trevlig men oerfaren. Vi hade tomt i vattenkaraffen hela kvällen. Ingen som frågade om dryck till varmrätten. Servicen kändes opersonlig, som om vi bara var 2st i mängden av alla spagäster som besöker stället varje helg.
Maten var okey, men inte mer. Åt fisk med brynt smör till varmrätt, lite smaklöst, det fattades något.
Frukostbuffén dagen efter var vi väldigt nöjda med.

Datum för besöket: november 2016
Tack tradervic79

Resenärer som tittade på Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn tittade också på

Grythyttan, Örebro län
Grythyttan, Örebro län

Besökt Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn? Berätta vad du tyckte!