“Fantastisk trerättersmiddag! ”

Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

En av de bästa middagar jag ätit!
Helt underbar trerättersmiddag med mycket gott vin och öl. Hög klass och kommer definitivt boka detta igen i kombination med vistelse på Loka brunn.
Frukosten gav ett tillräckligt utbud med goda råvaror. Mysig liten bar att sitta i på kvällen med liveband.

Datum för besöket: april 2017
Tack maliinsresor

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Vi hann knappt komma in genom dörren förrän en trevlig servitris visade oss till vårt bord. Det dröjde inte länge förrän vi kände av den lugna atmosfären vilket är ovanligt på restauranger men detta var verkligen en restaurang som fick en att koppla av och bara njuta av maten! Tallrikarna var vackert upplagda och maten utsökt! En smakupplevelse utöver det vanliga, allt var supergott! Vi drack givetvis hälsokällans eget kurvatten: Loka till maten =)

Datum för besöket: februari 2017
Tack 784kristinas
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Vi spenderade ett dygn på Loka Brunn. Vid kvällens middag var mottagandet bra från personalen. Vi blev snabbt uppmärksammade av flera i personalen trots mycket gäster i lokalen. Vår servitris var trevlig men oerfaren. Vi hade tomt i vattenkaraffen hela kvällen. Ingen som frågade om dryck till varmrätten. Servicen kändes opersonlig, som om vi bara var 2st i mängden av alla spagäster som besöker stället varje helg.
Maten var okey, men inte mer. Åt fisk med brynt smör till varmrätt, lite smaklöst, det fattades något.
Frukostbuffén dagen efter var vi väldigt nöjda med.

Datum för besöket: november 2016
Tack tradervic79
Omdömet skrevs 6 januari 2017

Har varit på denna restaurang 4 gånger och aldrig blivit besviken. Fantastisk mat men en viss förvirring vad som ingick från serveringspersonalens sida.

Datum för besöket: januari 2017
Tack bos947
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Mysig miljö. Otrolig mat. Trerätters med gös som huvudrätt var makalöst god. Förmodligen det godaste vi någonsin ätit. Oerhört proffsig och trevlig personal. De gjorde sitt jobb helt klanderfritt utan att synas eller ta plats.

Datum för besöket: november 2016
Tack hedquist66

Resenärer som tittade på Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn tittade också på

Grythyttan, Örebro län
Grythyttan, Örebro län

Besökt Stora Societetshusets Restaurang - Loka Brunn? Berätta vad du tyckte!