“Trevliga. Har det man behöver.”
Omdöme om Statoil

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Statoil
Rankad som nr 9 av 13 Restauranger i Grythyttan
Kök: Snabbmat
Omdömet skrevs 17 december 2018

Det går att hitta mycket av basbehoven där. Personalen är hjälpsam och trevlig. Ett naturligt stopp på väg i området.

Datum för besöket: december 2018
Tack 557mats

Omdömet skrevs 22 december 2017

Ett ställe som jag ofta stannar och tankar bilen samt tar en korv och dricka. Här kan du både tippa trav och oddset på svenska spel.

Datum för besöket: december 2017
Tack 175twt
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Brukar alltid försöka tanka och handla på denna lilla mack som har bra godis och trevlig service.
Tycker Du skall tanka och handla här.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Jangen
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Rent praktiskt och fint, svårare att hitta att tvätta fönster på bilen Bara
Bra utbud på dricka och godiset

Datum för besöket: juli 2016
Tack sandrakN964YQ
Omdömet skrevs 2 februari 2013

Det är avstånd mellan mackarna i dessa trakter, bra ställe att fylla upp tanken. Numera en automatstation. Behöver man livsmedel etc. finns det alldeles intill i kiosk eller livsmedelsbutik.

Datum för besöket: januari 2013
Tack Michael R

Resenärer som tittade på Statoil tittade också på

Besökt Statoil? Berätta vad du tyckte!