“Gammalt fint konditori”

Rankad som nr 7 av 13 Restauranger i Grythyttan
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Genuint gammaldags konditori med goda smörgåsar och fina bakelser, kaffebröd och kakor. Uteservering vid soliga dagar!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Worldtraveler-SWE
EmelieMill, Marknadsföring på Kafé Guldkringlan, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2020

Hej,

Tack för din fina recension. Vad härligt att ni hade en fin vistelse hos oss! Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi slank in här mellan regsskurarna. Ett mysigt fik med fantastiska mackor!
Lite fullt och stackarn som stod bakom disken förväntades också hinna med att plocka undan på borden

Datum för besöket: juli 2020
Tack larsun

Hej,

Tack för den fina recensionen! Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 22 april 2020 från mobil enhet

Då vi var proppmätta efter middag och frukost på gästgiveriet fikade vi inte på plats utan köpte med fikabröd till kvällsfikat. Mycket gott bröd, alldeles nybakat och prisvärt.

Datum för besöket: april 2020
Tack 607larsn

Hej Lars,

Tack för din fina recension! Vi hoppas att ni hade en fin och minnesvärd vistelse i Grythyttan. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 april 2020

Guldkringlan är ett mysigt, genuint fik, i gammal stil som väl är värt en omväg !
Ligger idylliskt på torget i Grythyttan

Datum för besöket: april 2020
1  Tack 66stefanp

Hej Stefan,
Tack för din fina recension. Det gläder oss verkligen att läsa! Vi hoppas att se dig hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Trevligt konditori med hembakta godbitar och bullar. Fint kaffe och trevlig personal. Enklare kan det inte bli.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack robinandren

Resenärer som tittade på Kafé Guldkringlan tittade också på

Grythyttan, Örebro län

Besökt Kafé Guldkringlan? Berätta vad du tyckte!