Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Vackra soliga höstdagar förgyllde vistelsen. Gillar verkligen miljön och möjligheten att promenera runt i området. Bra coronaanpassning med avsatt tid i spa och bad samt måltider. Fint i badet, god mat och rikliga portioner. Oerhört vänlig och trevlig personal överallt. Rekommenderar verkligen ett dygn med vänner, par eller familj

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Ullis63
Emelie Mill, Marknadsföring på Loka Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2020

Hej,

Tack för din fina recension, det gläder oss oerhört att höra att du hade en fin vistelse hos oss och kunde känna dig trygg trotts rådande pandemi. Varmt välkommen tillbaka!

Vänligen, Emelie Mill, Marknadsassistent.

Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

En fin anläggning i rofylld miljö. Trevliga fräscha boenden och en fantastisk spaanläggning. Loka Brunns akilles häl, är dock maten! Vid samtliga besök på anläggningen så håller maten INTE samma klass som anläggningen i övrigt!!

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Busisa
Emelie Mill, Marknadsföring på Loka Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej,

Tack för din värdefulla recension! Det gläder oss att du gillar vår fantastiska spaanläggning. Angående maten vill gärna vår Food & beverage manager, Anne-Louise att du kontaktar henne och berättar mer om er upplevelse - anne-louise.dahl@lokabrunn.se

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Är du på jakt efter lyx och en total avkoppling med hög kvalitet i en fanatisk miljö med god mat...? Då är Loka Brunn det stället du ska ta dig till!

Vi familjen avslutade vår semester på Loka Brunn. Perfekta avslutet, fantastik miljö, god mat och fika i varierade miljöer. En lyxkänsla genomsyrade hela vistelsen från ankomst till utcheckning. Möjlighet till lugna promenader i en vacker natur. Varma källor utomhus och inomhus, spa med möjlighet till lyxiga behandlingar, tyst miljö.. även våra döttrar i tidig tonåren njöt av upplevelsen. Lagom långt från Stockholm. Sån härlig upplevelse att vi vid utcheckning bokade två nya nätter... dock var rummet för litet för fyra personer, därav två rum vid nästa vistelse.

Rekommenderas varmt! Priset är en nackdel men man får kvalitet, värt var enda krona!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack the_world_visitor

Hej,

Det låter verkligen som ni haft en helt underbar vistelse hos oss. Vilket familjeminne att bära med sig! Tack för den varma och fina recensionen. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Besökte loka brunn. Otroligt fina miljöer. Allt är välskött. Kurortsmuseum var väldigt intressant.
Jättefin kyrka och källan. Bra mat i salongen. Vi var inte på spa men kommer definitivt att återvända dit

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack kukariamba

Hej,

Vad roligt att höra att ni hade det så fint hos oss. Tack för din fina recension! Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Vi checkade in en ljuvlig sommardag på detta fantastiska ställe. God eftermiddagsfika välkomnade oss och sedan var det dags att testa vattenanläggning med alla pooler inomhus och utomhus. Omklädningsrum och duschar var väldigt fräscha. Duschcreme schampo och balsam för håret fanns vid varje dusch. Stor handduk och badrock fick vi låna, vattenflaska ingick. Speciella öppettider gäller för familjer med barn. Efter badet väntade god trerättersmiddag. En liten bar finns där de kunde blanda ihop goda drinkar. Personalen är trevlig. Loka består av många vackra gamla hus. Ett trevligt ställe som jag gärna återkommer till.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Pia A

Hej,

Det låter som att ni hade en väldigt fin vistelse. Tack för den fina recensionen som du skrivit till oss.

Varmt välkomna tillbaka!