Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Helt ok vistelse, maten var god men vi fick vänta länge. Litet spa med mycket mer potential än i dagsläget.
Otroligt lyhörda rum så sov inte många timmar då det lät som vi hade en elefant över oss.
Allt som allt helt ok men för dyrt för vad vi fick.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack onnybom
Melisa O, Informationsansvarig på Loka Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej onnybom

Tack för din recension och tack för dina synpunkter.
Jag ska föra detta vidare så vi kan kika på förbättringsåtgärder. Förstår att det inte är lätt att sova om du upplevde att ljudnivån var så pass hög. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Återigen tack för synpunkterna, jag önskar dig en fin dag.

Melisa

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Ett trevligt område med många hus utspridda. Kakor och kaffe serverades vid ankomst. Gott och trevligt fast extremt mörkt inne i lokalen. Fick använda ficklampan på telefonen flera gånger.
Hotellrummet var trevligt. Stort och skön säng.
Middagen var väldigt god och goda drycker. Kunnig sommelier.
Frukosten var rörig och fullpackad. Men hade man masat sig upp tidigt hade den nog varit mysig.
Spa delen var trevlig men såklart även den helt smockfull.
Omklädningsrummet är så tråkigt och litet. På söndagen hade vi massage kl 13 men poolområdet stängde kl 12, så vi fick sitta och vänta i omklädningsrummet en timme. Massagen var en av de bättre jag varit på!

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Charlotte E

Hej Charlotte

Tack för att du tar dig tid att skriva om din vistelse hos oss.
Vi kikar på hur vi kan utveckla våra omklädningsrum och göra de lite större och trevligare.
Va kul att massagen var en av de bättre du varit på, det ska jag definitivt föra vidare till våra medarbetare i vårt spa.

Ha en fortsatt fin dag,
Vänliga hälsningar Melisa
Loka Brunn

Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

3 generationer, äldre par, yngre kompisar, ensamma, barnfamiljer - jul på Loka passar alla!

I vacker Bergslagsmiljö bjuds 3 dagars total avkoppling med Vattensalong, vinprovning, julpyssel, sabrering, umgänge, och allt kring jul man kan önska. 3-rätters vid 2 tillfällen och julmat i övrigt.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Ylva B
Melisa O, Informationsansvarig på Loka Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Hej Ylva B

Tack för att du tog dig tid till att skriva om din senaste vistelse hos oss och stort tack för den fina recensionen. Visst är julen magisk i den trolska bergslagen!

God fortsättning,

Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

En tradition i vår verksamhet att förlägga årets sista avdelningsmöte på Loka Brunn. Som vanligt helt perfekt! Mycket bra boende , trevlig personal, enkel in - och utcheckning, helt suveränt julbord och mycket fin spa-avdelning. Vad kan man mer önska sig?

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Ingemar S
Melisa O, Informationsansvarig på Loka Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2017

Hej,

Vi på Loka Brunn tackar ödmjukast för den fina recensionen! Tack för att du tagit dig tid till att skriva några rader om din vistelse hos oss och det glädjer oss att höra att vistelsen levt upp till era förväntningar.

Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Fint hotell med spa-anläggning (som jag inte var på) i härlig omgivning.
Hela miljön är hemtrevlig och fräsch.
Rummen finns i olika storlekar i olika byggnader utspritt i området vad jag förstår.
Rummet jag hamnade i var litet och mysigt, eget badrum. Sköna sängar och sängkläder, sov skönt!
Luncherna suveräna, med 3 varmrätter att välja och en stor salladsbuffé att hugga in på.
Julbordet på kvällen var lagom stort, inte överöst med maträtter. Det fanns oxå efterrättsbord samt ett bord med bara julgodis på. Mumsigt värre, åt för mycket som man alltid gör
Servicen från personalen var underbar och inget att klaga på. Kan absolut tänka mig att åka tillbaka med vänner eller sambo för att bara vara.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Therese B

Hej Narketos,

Vi på Loka Brunn tackar ödmjukast för den fina recensionen! Tack för att du tagit dig tid till att skriva några rader om din vistelse hos oss.