“Underbar Lunch 109 kr.”

Rankad som nr 6 av 13 Restauranger i Grythyttan
Middagsalternativ: Lunch, Uteservering
Middagsalternativ: Lunch, Uteservering
Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Stannade och åt lunch. Jag föll för Pytt i Panna. Den Pytten var nog det bästa ja ätit i mitt liv. Det märks att det är en restaurangskola där, för här var det fräscha råvaror lagad från grunden. Bra salladsbuffé, gott kaffe och kaka. Här stannar jag när jag vill ha en lunch av högsta klass.

Datum för besöket: november 2018
1  Tack KjLar

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt en mycket god lunch. Valde mellan fisk och kött och blev erbjuden båda. Till detta fanns många goda tillbehör och en soppa. Hembakt bröd och kaka till kaffet. Stanna och bli överraskad av den fina lunchen till ett rimligt pris. Utsikten från matsalen var fin.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack BoGig
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Om ni ska till Värmland planera då in ett lunchstopp i Grythyttan, Måltidens Hus. Det är värt ett besök alla dagar i veckan. Naturskön miljö och fina omgivningar.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Kenneth1942
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket frikostig lunch till facilt pris. Soppa, bröd&smör, förrätt, sallad, varmrätt samt kaffe och kaka.
Dessutom vänlig personal och unik miljö i form av Sveriges paviljong från världsutställningen i Sevilla.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Briardhanne
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Här äter man utmärkt väl lagad husmans kost till riktigt bra pris. Buffé med fela goda valmöjligheter gör att det passa alla

Datum för besöket: juli 2017
2  Tack Stefan S

Resenärer som tittade på Måltidens Hus i Norden tittade också på

Besökt Måltidens Hus i Norden? Berätta vad du tyckte!