Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Tvårättersmeny med fisksoppa som var god och lamm som huvudrätt som inte var speciellt bra, gott vin men dyrt

Menyn ingick i hotellpriset
Dyrt och inte prisvärt, hade högre förväntningar på mat och hotell

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 688arnel
Emelie Mill, Marknadsföring på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2020

Hej,

Tack för din recension! Vi ber verkligen om ursäkt över att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar till oss detta och informationen förs fram till ansvarig avdelningschef.

Önskar dig en fin dag!
Vänligen,
Emelie Mill, Marknadsassistent.

Omdömet skrevs 5 september 2020

Att bo på Grythyttan är en spännande upplevelse. Byggnaderna är väl bevarade och ger ett mycket tidstroget intryck. De rum vårt sällskap disponerade var alla olika med sin egen karaktär. Kanske något trångt och inte helt handikappanpassat så har man sådana behov bör man ta en dialog med receptionen i samband med bokningen.

Vi trivdes utmärkt och tillsammans med restaurangens kulinariska rätter och medarbetarnas totala servicekänsla så blev det en mycket njutningsfull vistelse.

1  Tack Black_Father
Emelie Mill, Marknadsföring på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Hej,

Tack för din fina recension. Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse. Vi hoppas att se er som gäst hos oss igen! Vänligen, Emelie på marknadsavdelningen.

Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

En trevlig utflykt till Grythyttans gästgivaregård blev det. Superservice som alltid. Möjligt att äta ute eller inne. Bra avstånd emellan borden också. En god och vällagad lunch åt vi. Det som kan bli problematiskt är att sommarlunchen är bara en rätt. Man kan inte välja. Men nu är det ju Covid-19 som ställer till det. En fin pärla i Bergslagen är det. Åk dit hörni!

Tack anneli562018
Emelie Mill, Marknadsföring på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej,

Tack så mycket för den fina recensionen! Vi hoppas få se dig som gäst här snart igen. Vänligen, Emelie på Grythyttans Gästgivaregård.

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk vistelse på Grythyttans Gästgivaregård, allt från trevligt bemötande av Mariann i receptionen till den goda maten på kvällen. Sköna sängar, badrock och tofflor på rummet. Kvalitetsprodukter från Kerstin Florian i badrummet.
Bastu och därtill det enda gymmet i världen (antagligen) med kakelugn!!!
Vi var så nöjda att vi bokade en ny vistelse senare i höst. Rekommenderas!

1  Tack Worldtraveler-SWE

Hej,

Det låter verkligen som ni haft en underbar vistelse hos oss, detta gläder oss att höra! Tack så jättemycket! Varmt välkomna tillbaka! Vänligen, Emelie på marknadsavdelningen.

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Vi övernattade på Grythyttans gästgivaregård och åt en trerätters middag under semestern. Vi var väldigt nöjda med maten. Vänlig personal som presenterade maten och föreslog viner därtill. Förrätt tunt skuren biff som s-möte i munnen. Varmrätten bestod av en gös med väldigt goda tillbehör och såser. Osttallriken med lokala ostar och dessert satt som pricken över i.
Hit kommer jag jättegärna igen.
Mysiga miljöer i Grythyttan. Kul att promenera runt i omgivningarna. Prova gärna konditoriet med deras vaniljbullar.

Tack Pia A

Hej,

Tack så jättemycket för din fina recension. Det gläder oss att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna tillbaka!

Vänligen, Emelie på Grythyttans Gästgivaregård.