Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Bodde på detta gästgiveri efter att ha köpt paketet med fyra rätters middag på deras hemsida. Upplevde detta mycket prisvärt. Utöver middag och logi ingick även eftermidagsfika samt frukost av högsta klass. Bra och kunnig service i en toppenmysig miljö.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack lenakarl
Emelie Mill, Marknadsföring på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej,

Tack för din fina recension, det gläder oss att läsa! Vi hoppas att se dig som gäst hos oss snart igen! Vänlige, Emelie på marknadsavdelningen.

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Grythyttans rykte överträffar verkligheten. Härlig miljö och bra servive. Men..middagen tog nästan 3 timmar för en ganska medelmåttig måltid. Tre rätter. Mycket lite mat. Och allt så pretentiöst tillagat att det var svårt att urskilja råvaran. Tyvärr. Är detta verkligen i Carl Jans anda?

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Bengt R

Hej,

Tack så mycket för recensionen! Vi beklagar att restaurangen inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar till oss dina synpunkter och kommer använda dem i vårt förändringsarbete framöver. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Emelie på Grythyttans Gästgivaregård.

Omdömet skrevs 22 april 2020 från mobil enhet

Firade min hustrus födelsedag, fick ett stort ljust hörnrum. På byrån stod en presentpåse med lite godis i. Ett stort härligt badrum med både dusch och badkar. Bra toalettartiklar, morgonrock, tofflor. En stor, skön dubbelsäng, tillgång till kuddmeny. Toppen!

Datum för vistelsen: april 2020
Tack 607larsn

Hej,

Tack för din fina recension! Detta gläder oss verkligen att läsa. Varmt välkomna tillbaka!

Vänligen, Emelie på marknadsavdelningen.

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Ett dygn, rum 30. Stort och fräscht. Åt råbiff till lunch. Grymt god! Kvällens trerättersmiddag var magisk. Rödvinet till varmrätten var välbalanserat och gott. En härlig herrgårdsmiljö med många rum att sitta och läsa i, dricka en öl eller spela spel.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack johanoberg
EmelieMill, Informationsansvarig på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Hej,

Tack så mycket för den fina recensionen! Vi hoppas få se dig som gäst här snart igen.
Vänligen, Emelie på Grythyttans Gästgivaregård.

Omdömet skrevs 6 februari 2020

+ Sköna sängar
+ Mycket trevlig personal
+ Mysig miljö (behöver lite kärlek?)
+ Ingen tv på rummet
+ Underbar bastu, badrockar och tofflor.

Värt det rabatterade priset om man har tid o pengar med gott flöde men det fanns smolk i bägaren. Lever inte upp till rubriken om "gourmet"-fokus. Behöver helt klart mer närvarande och ambitiös ledning frukost, fika och middag.

Om man kan bortse från avsaknad av kärlek i de flesta detaljer; att enstaka delar av middagsmenyn chockade med sin låga standard, liksom även vid frukost så har man riktigt mysigt här.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack E3924FRmariaa
EmelieMill, Informationsansvarig på Grythyttans Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej,

Tack för din värdefulla recension!
Vi beklagar verkligen att era upplevelser kring måltiderna inte levt upp till era förväntningar.
Vår köksmästare Henrik skulle gärna vilja att ni kontaktade honom, henrik.eriksson@grythyttan.com

Det gläder oss att höra att ni vart fint bemöta av mina kollegor och att ni uppskattade vår relaxavdelning samt det rum som ni bodde i.

Vänligen,
Emelie Mill