“Vi tog en fika och den smakade”

Neerings Glass & Choklad
Rankad som nr 1 av 13 Restauranger i Grythyttan
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Vi tog en fika och den smakade mycket bra. Trevligt bemötande och bra service. Glassen var förstås utsökt

Datum för besöket: september 2019
Tack 9katarinab

Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Hamnade här när vi var på Grythyttans värdshus 100 meter bort... Vilken pärla! Vi åt en fantastisk pepparkaksglass och köpte med god choklad. Trevlig ägare som svarade på alla våra frågor. Är enligt honom stängt en period efter jul, så kolla upp öppettider innan ni åker...

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack 431karinp
Omdömet skrevs 8 september 2019

Är man i området så bör man stanna till här. Fantastisk glass och ett stort utbud av choklad.
Laktosfri glass är sorbet och det finns glutenfri våffla. Den irländska drömmen, smaksatt med whisky visa vuxna talanger!

Datum för besöket: september 2019
Tack geezeusskatan
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Supergod glass och kaffe. Det fanns en mängd olika chokladpraliner också. Fick provsmaka messmörsglass som var fantastiskt god. Enklare café med trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2019
Tack LenaSundsvall
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Väldigt god och välgjord glass, många smaker att välja på.
Miljön är mysig, kan vara lite ont i sitt platser en solig dag

Datum för besöket: juli 2019
Tack zensa_II

Resenärer som tittade på Neerings Glass & Choklad tittade också på

Grythyttan, Örebro län

Besökt Neerings Glass & Choklad? Berätta vad du tyckte!