“Jätte bra lunchställe! Dagens”
Omdöme om Pizzans Hus

Pizzans Hus
Rankad som nr 5 av 13 Restauranger i Grythyttan
Omdömet skrevs 15 juni 2020 från mobil enhet

Jätte bra lunchställe! Dagens för 85kr. Vi åt vegetarisk pizza (större än tallriken) som var god! Meny med många rätter. Precis vid vägen så lätt att stanna! Öppettiderna i appen verkar inte stämma för där står det att det är stängt men det är full ruljans!

Datum för besöket: juni 2020
Tack anita_

Omdömet skrevs 20 maj 2020 från mobil enhet

Ligger nära vägen och ger ett fräscht intryck. Invändigt är det samma sak. Stor meny med pizzor, grillat och diverse annat. Valde pizzan som var helt OK men inte omvälvande. Trevlig personal, gott kaffe och fräsch toalett lyfter intrycket.

Datum för besöket: maj 2020
Tack GoranAtoZ
Omdömet skrevs 21 februari 2019 från mobil enhet

Bästa stoppet på vägg till sälen. Personalen är trevlig och priserna är bra. inget på menyn kostar mer än 100. De smakar kvalitet.

Datum för besöket: februari 2019
Tack kozkos
Omdömet skrevs 10 februari 2019

Bra och trevlig personal. Inga problem att komponera egen pizza efter smak.
Mycket goda sallader. De godaste pizzorna jag smakat. Rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Jonny S
Omdömet skrevs 8 februari 2019 från mobil enhet

Har provat ett antal olika pizzor och sallader på restaurangen och är så nöjd. Har flera favoriter bland pizzorna, bla fyra ostar, parma, amore, bredsjö blå.
Här finns de vanliga pizzorna men också ett utbud med lite andra smaker. Det finns nåt för alla verkligen. Fräscha råvaror vilket förmodligen beror på att det är ett väldigt välbesökt ställe.
Vi stannade till en tidig fredagkväll och det var då lite väntetid. Då fanns knappt inte sittplats för ätande gäster pga av alla som väntade på hämtmaten.

Har bara positivt att säga om det här stället.

Datum för besöket: november 2018
Tack Ingela M

Resenärer som tittade på Pizzans Hus tittade också på

Besökt Pizzans Hus? Berätta vad du tyckte!