“Den bästa pizzan jag smakat”
Omdöme om Pizzans Hus

Pizzans Hus
Rankad som nr 5 av 13 Restauranger i Grythyttan
Omdömet skrevs 10 februari 2019

Bra och trevlig personal. Inga problem att komponera egen pizza efter smak.
Mycket goda sallader. De godaste pizzorna jag smakat. Rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Jonny S

Omdömet skrevs 8 februari 2019 från mobil enhet

Har provat ett antal olika pizzor och sallader på restaurangen och är så nöjd. Har flera favoriter bland pizzorna, bla fyra ostar, parma, amore, bredsjö blå.
Här finns de vanliga pizzorna men också ett utbud med lite andra smaker. Det finns nåt för alla verkligen. Fräscha råvaror vilket förmodligen beror på att det är ett väldigt välbesökt ställe.
Vi stannade till en tidig fredagkväll och det var då lite väntetid. Då fanns knappt inte sittplats för ätande gäster pga av alla som väntade på hämtmaten.

Har bara positivt att säga om det här stället.

Datum för besöket: november 2018
Tack Ingela M
Omdömet skrevs 25 augusti 2018

En mycket bra enklare restaurang. Bra mat, snabb service och trevlig personal. Faktiskt mycket bättre än Måltidens hus.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 557mats
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, goda pizzor. Nya och snygga lokaler, bra inredning.
Helt enkelt ett god matstället!

Datum för besöket: mars 2018
Tack floriansO602NM
Omdömet skrevs 22 december 2017

Trevlig miljö rent och snyggt. Maten god stora portioner. Bra ställe att stanna till på när man är på väg hem. personalen trevlig. Bara att prova på.

Datum för besöket: december 2017
Tack 175twt

Resenärer som tittade på Pizzans Hus tittade också på

Besökt Pizzans Hus? Berätta vad du tyckte!