“Deras pannbiff är dom godaste”
Omdöme om Högsjö Värdshus

Rankad som nr 1 av 36 Restauranger i Arboga
Kök: Europeiskt, Svenskt
Middagsalternativ: Middag
Middagsalternativ: Middag

Deras pannbiff är dom godaste jag ätit. ( o jag äter ute 5dgr/veckan Trevlig o tillmötesgående personal

Datum för besöket: september 2020
Tack 163lennartr

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Detta är ett ställe som vi ofta åkt förbi och alltid undrat hur det är. Denna gång stannade vi för lunch på vår väg till
Solna. Vi var lite skeptiska till en början i detta gamla hus med en doft av instängd sommarstuga. När maten kom så blev vi dock glatt överraskade! Vi åt ugnsbakad lax med potatis och romsås och det var mycket gott!
Här kan vi absolut tänka oss att stanna fler gånger.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Putte69
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

God mat med fräscha grönsaker. Jättegod blåbärspaj. Generös personal med gemytlig stämning. Klart värt ett stopp.

Tack piggelin69
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Fantastisk liten vägkrog med det där lilla extra. God mat och bra service. Kantarell paj med extra smör smakade underbart och värt varenda krona ! Även pannbiff, wok och schnitzel var så prisvärt ! Rekommenderar med full poäng detta mysiga ställe !

Tack lindasN1465HT
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Trött på den vanliga vägkrogsmaten?
Är vanligtvis svårt att hitta nåt som inte är same same..
Checka in här!
Bra mat med lite thaitwist!
Trevlig trädgård med utsikt över fälten:)

Tack Perka00

Resenärer som tittade på Högsjö Värdshus tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Högsjö Värdshus? Berätta vad du tyckte!