“Bästa lunchen”

Rankad som nr 3 av 38 Restauranger i Arboga
Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag
Beskrivning: Lunch- och middagsrestaurang som ligger vid Arbogaån.

Fantastiskt god och trevlig lunch tillsammans med min fru. Åt en underbar torsk som var dagens rätt. Fint salladsbord och kaffe med kaka ingick. BÄSTA service av det välkomnande och glada personalen. Här skulle jag kunna äta varje dag. Kommer garanterat tillbaka

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 57Klas

Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Har ätit lunch på Ågården vid ett flertal tillfällen och det har varit väldigt gott samtliga gånger. Restaurangen är mysig och ligger fint vid ån. Personalen är mycket trevliga. Kort sagt: ett toppenställe!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Håkan L
Omdömet skrevs 23 september 2020

Mycket trevligt precis vid Arbogaån. Men den bild ni visar är café Centrum....
Restaurangen är f n inte öppen på kvällarna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 480susannaw
Omdömet skrevs 6 september 2020

Beställde catering av buffet, filèmeny.
Så gott. Biffen var perfekt stekt, allt annat, både kött, fisk och tillbehör, var också riktigt gott.
Rikligt av allt.
Beställde 13 port till 11 vuxna och 5 barn.
Det räckte och blev över.
Tack för god mat

Datum för besöket: september 2020
Tack elsemariem2020
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannande till i Arboga för en lunch när vi passerade på väg hemåt. Höll på att missa restaurangen eftersom det från torget såg ganska oansenligt ut och systercaféet som vätter mot torget höll på att stänga. Det fanns gott om parkeringar på torget precis i anslutning till Ågården. På restaurangen fanns gott om bord utomhus och under tak på mysiga innergården med utsikt över ån. Lugnt ställe och trevlig personal. Fyra lunchrätter att välja på, vi tog biff Rydberg och Bolognese, ett litet men fräscht salladsbord. Väl värt ett besök för lunch.

Datum för besöket: juli 2020
Tack HH240

Resenärer som tittade på Ågården Restaurang tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Ågården Restaurang? Berätta vad du tyckte!