“Ågården”

Rankad som nr 3 av 38 Restauranger i Arboga
Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag
Beskrivning: Lunch- och middagsrestaurang som ligger vid Arbogaån.
Omdömet skrevs 23 september 2020

Mycket trevligt precis vid Arbogaån. Men den bild ni visar är café Centrum....
Restaurangen är f n inte öppen på kvällarna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 480susannaw

Omdömet skrevs 6 september 2020

Beställde catering av buffet, filèmeny.
Så gott. Biffen var perfekt stekt, allt annat, både kött, fisk och tillbehör, var också riktigt gott.
Rikligt av allt.
Beställde 13 port till 11 vuxna och 5 barn.
Det räckte och blev över.
Tack för god mat

Datum för besöket: september 2020
Tack elsemariem2020
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannande till i Arboga för en lunch när vi passerade på väg hemåt. Höll på att missa restaurangen eftersom det från torget såg ganska oansenligt ut och systercaféet som vätter mot torget höll på att stänga. Det fanns gott om parkeringar på torget precis i anslutning till Ågården. På restaurangen fanns gott om bord utomhus och under tak på mysiga innergården med utsikt över ån. Lugnt ställe och trevlig personal. Fyra lunchrätter att välja på, vi tog biff Rydberg och Bolognese, ett litet men fräscht salladsbord. Väl värt ett besök för lunch.

Datum för besöket: juli 2020
Tack HH240
Omdömet skrevs 1 september 2019

Mysig och gulligt cafe. Mycket att välja på. Har bröd för glutenintoleranta Trevlig personal dom gjorde det lilla extra för oss. Olika soffgrupper så det blir charmigt. Ligger nära ån. Lätt att parkera utanför och väldigt centralt i Arboga. Passar alla åldrar. Rimliga priser.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Liza9193
Omdömet skrevs 26 augusti 2019

Tyvärr dåligt lagad mat på halvfabrikat, aldrig mer besök där. Synd på den vackra miljön. Minns stället från förr när det var ett mysigt cafe.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack NillaJ88

Resenärer som tittade på Ågården Restaurang tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Ågården Restaurang? Berätta vad du tyckte!