“Mysig innergård vid ån och god lunch”

Ågården Restaurang
Rankad som nr 3 av 38 Restauranger i Arboga
Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag
Beskrivning: Lunch- och middagsrestaurang som ligger vid Arbogaån.
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannande till i Arboga för en lunch när vi passerade på väg hemåt. Höll på att missa restaurangen eftersom det från torget såg ganska oansenligt ut och systercaféet som vätter mot torget höll på att stänga. Det fanns gott om parkeringar på torget precis i anslutning till Ågården. På restaurangen fanns gott om bord utomhus och under tak på mysiga innergården med utsikt över ån. Lugnt ställe och trevlig personal. Fyra lunchrätter att välja på, vi tog biff Rydberg och Bolognese, ett litet men fräscht salladsbord. Väl värt ett besök för lunch.

Datum för besöket: juli 2020
Tack HH240

Omdömet skrevs 1 september 2019

Mysig och gulligt cafe. Mycket att välja på. Har bröd för glutenintoleranta Trevlig personal dom gjorde det lilla extra för oss. Olika soffgrupper så det blir charmigt. Ligger nära ån. Lätt att parkera utanför och väldigt centralt i Arboga. Passar alla åldrar. Rimliga priser.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Liza9193
Omdömet skrevs 26 augusti 2019

Tyvärr dåligt lagad mat på halvfabrikat, aldrig mer besök där. Synd på den vackra miljön. Minns stället från förr när det var ett mysigt cafe.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack NillaJ88
Omdömet skrevs 25 juni 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med ett vackert läge direkt bredvid ån.
Bra meny och god mat.
Trevlig personal och relativt gott om platser, även utomhus.
Parkering saknas i direkt anslutning men finns bara några hundra meters promenad bort.

Datum för besöket: april 2019
Tack kjelloj
Omdömet skrevs 12 juni 2019 från mobil enhet

Jätte god mat, fint ställe vid ån i Arboga.
Bra service, men bäst av allt:
alltid glad & trevlig personal!
Bra öppettider & aktiva på sin fb-grupp!

Datum för besöket: juni 2019
Tack CarolineH3534

Resenärer som tittade på Ågården Restaurang tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Ågården Restaurang? Berätta vad du tyckte!