“Usel mat på lunchen”
Omdöme om Stadskallaren

Stadskallaren
Rankad som nr 9 av 37 Restauranger i Arboga

Detta var ett riktigt bottennapp till lunch! Det verkar som allt på menyn är halvfabrikat. Tråkigaste salladen sen åttiotalet. Trevlig personal gjorde att vi ändå stannade och åt upp

Datum för besöket: april 2021
Tack 537matsl

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Så härlig restaurang mittemot stadshotellet i Arboga. Trevlig kypare men som nog hade lite bråttom. Supernöjda med både förrätt Toast Skagen. och varmrätterna; Stekt röding och Högrevsburgare Kan varmt rekommenderas kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: maj 2021
Tack betyouare
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Vi åt middag i samband med en resa, på Stadskällaren. Pizzan med Chèvre var underbar och menyn ganska varierad. Vi fick snabb service och hade en bra stund men ljudnivån var extremt hög i lokalen så det var svårt att föra ett samtal.

Datum för besöket: september 2020
Tack Marie K
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Blev riktigt glad när jag såg att dem hade Moules frites tillfälligt på menyn på onsdagar, blev förvånad över hur gott det var med tanke på att dem inte specialiserar sig på skaldjur/fisk. Kan starkt rekommenderas! Som alltid trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack juliaairaksinen
Omdömet skrevs 16 september 2019

Lunchmenyn består av ca 5 rätter varav ett Gi och vegetariskt alternativ. God husmanskost i trivsamma lokaler.

Datum för besöket: maj 2019
Tack PiaL660

Resenärer som tittade på Stadskallaren tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Stadskallaren? Berätta vad du tyckte!