“Hög ljudnivå”
Omdöme om Stadskallaren

Stadskallaren
Rankad som nr 8 av 36 Restauranger i Arboga
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Vi åt middag i samband med en resa, på Stadskällaren. Pizzan med Chèvre var underbar och menyn ganska varierad. Vi fick snabb service och hade en bra stund men ljudnivån var extremt hög i lokalen så det var svårt att föra ett samtal.

Datum för besöket: september 2020
Tack Marie K

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Blev riktigt glad när jag såg att dem hade Moules frites tillfälligt på menyn på onsdagar, blev förvånad över hur gott det var med tanke på att dem inte specialiserar sig på skaldjur/fisk. Kan starkt rekommenderas! Som alltid trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack juliaairaksinen
Omdömet skrevs 16 september 2019

Lunchmenyn består av ca 5 rätter varav ett Gi och vegetariskt alternativ. God husmanskost i trivsamma lokaler.

Datum för besöket: maj 2019
Tack PiaL660
Omdömet skrevs 1 juni 2018 från mobil enhet

Det var trevlig personal, god mat & mysig miljö. Stor uteservering med många sittplatser, rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2018
Tack kattskiten
Omdömet skrevs 8 november 2017

Lunchade med en leverantör här och som vanligt var det mycket god mat. Svensk husmanskost i en trevlig miljö med lite äldre touch på inredningen.

Datum för besöket: november 2017
Tack 937Mattias69

Resenärer som tittade på Stadskallaren tittade också på

Arboga, Västmanlands län

Besökt Stadskallaren? Berätta vad du tyckte!