“God mat !”
Omdöme om Oliveriet

Oliveriet
Rankad som nr 1 av 38 Restauranger i Kristinehamn
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade tur som lyckades få bord ! Så boka bord innan ni går hit .
Humana priser och god mat.

Det som drar ner betyget lite är att sonen fick in sin pasta långt före vår pizza så han hade ätit upp innan vi fick vårt.
Pizzan hade kunnat gått liiite längre i ugnen om vi ska vara petiga. Och en liten fadäs med fel pizza bakad så mannen fick vänta lite till på sin men det löstes ändå snabbt.

På det stora hela en bra resturang med god mat.
Och man kan passa på att handla lite italienska delikatesser efter maten .

Tack mariapC1925HK

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Andra besöket för i år, denna gång valde vi att äta pizza, smakade bra den också, vi var där vid lunchtid, vi hade tur att få bord ute fast vi inte hade bokat bord, trevlig personal bra service.

1  Tack Moka-6901
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv!!!
Sambon var oxå helnöjd. Synd bara att vi inte bor här. Men vi kommer tebax ändå.

Tack KamiillaB
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Den här pizzan var magisk och personalen och stället var drömlikt.
Väldigt billigt och jag rekommenderar alla att gå hit!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Tomiti95
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Vilket underbart ställe! Kändes som om man var i självaste Italien. ☺Super god mat och dessert. Personalen är så trevlig och vilken service man fick.❤ Tusen och tusen tack för allt. Hit kmr vi igen om chansen ges.(vi är från Stockholm )

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack mrsmarried

Resenärer som tittade på Oliveriet tittade också på

Kristinehamn, Värmlands län

Besökt Oliveriet? Berätta vad du tyckte!