“Trevligt”
Omdöme om Casa Bianca

Casa Bianca
Rankad som nr 8 av 38 Restauranger i Kristinehamn
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Trevlig personal, god mat och rikliga portioner. Dock var servicen lite långsam ibland, men vi kände oss välkomna.
Vi satt utomhus, ingen jättevarm kväll, men vi fick sköna filtar. Såg mycket trevligt ut inomhus.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Sitta

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Maten var helt okej men att behöva betala för den två gånger känns inte okej, har påtalat detta och det hjälpte inte så man får känna sig blåst.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 980magnusa
Omdömet skrevs 1 januari 2021

Beställde nyårsmeny 4 personer för take away. Köttet perfekt enligt allas olika önskemål. Trevligt bemötande. Rejäla portioner. Mycket gott!

Datum för besöket: december 2020
Tack 866heikeb
Omdömet skrevs 29 september 2020

Jätte trevligt personalen, allt fint och rent,god mat. Äkta italiensk pizza, super gott, bästa pizza i Kristinehamn! Ni måste smaka.

Datum för besöket: september 2020
Tack MBLKmelissaa
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Perfekt mat, servering,pris,servicen på topp,frasig fisk,vatten till hunden,satt på uteservering.
Bara plus
Rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Susann W

Resenärer som tittade på Casa Bianca tittade också på

Kristinehamn, Värmlands län

Besökt Casa Bianca? Berätta vad du tyckte!