“Extremt trevlig personal,”

Rankad som nr 11 av 168 Restauranger i Karlstad
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Extremt trevlig personal, jag åt en härlig skreitorsk. Väldigt bra tillagad och fin upplagd. Drack även en fantastisk chardonnay till detta. Mycket trevligt

Tack biggansmatblogg

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Härlig personal & superbra mat! Åt råbiff & skreitorsk och drack en fantastisk GT! Rekommenderas starkt.

Tack T5288XHceciliam
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Det mesta var bra, jättetrevlig personal fin lokal. Förrätten Toast Skagen väl utförd och det är inte varje gång. Sen Rydberg allt perfekt utom biffen som var en riktigt seg rackare. Bättre och ta femti spänn till och använda oxfilé. I övrigt en mycket bra Rydberg så kockarna kunde sina saker.

Tack 249matsn
Omdömet skrevs 5 februari 2020

Utan tvekan bästa stället i Karlstad! Härlig personal och god mat ❤️ Första valet för mig alla dagar i veckan!

Tack veronicalC4606UQ
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Fenomenalt upplägg på deras GT-torsdag. Vi var ett härligt gäng som var på hockey och efter gick på Harrys. Vi drack och åt lite plock. Har aldrig gillat gin och tonic innan, vilket jag sa till personalen och dom vägledde mig till superbra. Provade deras rosa gin som jag fick basilika, hallon och rabarbertonic.
WOW!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Landiis

Resenärer som tittade på Harrys Karlstad tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Harrys Karlstad? Berätta vad du tyckte!