“En restaurang väl värt ett besök”
Omdöme om Baron

Baron
Rankad som nr 2 av 180 Restauranger i Karlstad

Mysigt med konceptet med smårätter där man kan dela med sitt sällskap. Fantastiskt fin service och bemötande. Det här är ett av de bästa restaurangerna i Karlstad. Har varit där förut och kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: april 2021
Tack miasonno

Stora portioner, vilket är ett plus, men smak och utförande kunde varit bättre.
Cool miljö, vilket bidrar positivt till upplevelsen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack clarao149
Omdömet skrevs 14 mars 2021

Om man längtar till Spanien är detta helt rätt ställe. Supergod mat, service i topp och magiska lokaler.
Spanien fast i Sverige

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack alexanderlX9620TM
Omdömet skrevs 30 januari 2021 från mobil enhet

Vi måste verkligen tacka, andra gången vi tar hämtmat från Baron. Lika bra som förra gången. Tapas att avspisa hemma. Myvket gott. Karlstads bästa hämtmat efter att vi provat några i staden.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack ollhu
Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Jag och min fru skulle "lyxa" till det lite en fredag och fira hennes klarade tentor.
Tänkte att då kör vi Baron, jag har inte ätit där innan och hade höga förväntningar på stans "bästa" ställe och ändå hyfsat höga priser.

Föga besviken blev man. Fina och kanske lite exklusiva råvaror som inte tagits hand om. Maten sa knappt något, absolut inte värt dom pengarna. Inte äckligt men det smakade inte så mycket och absolut inte som finmat kan tyckas ska smaka. Jag kanske är extremt petig, men verkar inte bara vara jag som tycker detta sett på andra recensioner.
Efteråt sa vi båda att vi hade fått ut mer av pengarna med en vanlig hämtpizza eller snabbmatsburgare.... För så är det ju tyvärr, det hänger ju på vad man får för pengarna.

Kommer inte äta där igen...

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack adrianwT8650XB

Resenärer som tittade på Baron tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Baron? Berätta vad du tyckte!