“Ett superställe! ”
Omdöme om Fontana Di Trevi

Fontana Di Trevi
Boka med
Fontana Di Trevi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 188 Restauranger i Karlstad
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Jättegod mat i rejäla portioner och verkligt serviceminded personal. Risotton med lax och räkor får högsta betyg, precis som min chokladfondant med nougatglass. Vi besökte restaurangen med barn och ett litet barnbarn som låg i vagn. Vi blev placerade vid ett bord, men när barnbarnet kom fick vi genast ett annat bord där vagnen skulle få plats i närheten av bordet och, trots att det blev trångt för personalen var det bara glada miner. Uppskattades väldigt!

Tack Lena L

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat levde upp till Italiens mat nivå trevlig miljö att äta i och väldigt trevlig personal

1  Tack bockepall55
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Mysig restaurang mitt i Karlstad. Bra personal och god mat. Enda negativa är att det är ganska få platser

Tack Kristin E
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Jag har besökt Fontana Di Trevi några gånger och senast idag. Jag beställde entrecote och min sambo beställde risotto med svamp. Båda rätterna var mycket goda. Entrecoten hade hög kvalitet och serverades medium rare, helt perfekt med god grillsmak och med ett matchande vitlökssmör blandat med soltorkade tomater. Mycket gott. Risotton hade en tydlig svampkaraktär med tyngd och smakrikedom. Jag lämnade gott om dricks vilket inte uppskattades med ett tack!

Tack Björn G
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Bra meny med många goda rätter att välja bland. Trevlig personal och god service. Ligger bra till mitt inne i Karlstads centrum.

Tack brittkickan

Resenärer som tittade på Fontana Di Trevi tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Fontana Di Trevi? Berätta vad du tyckte!