“Usel service”

Rankad som nr 13 av 181 Restauranger i Karlstad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 29 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt dåligt ställe. Tveksam kvalitet på maten men framförallt är servicen under all kritik! Sällan har jag mött en så tråkig servitris som gav en högljudd suck när hon såg att vi var ett större sällskap.
Miljön är också helt oinspirerad. Undvik om du kan.

Tack jakobodman1

Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Vi satt i ett bås för 6 personer då fick vi prata och äta ostört.
Snabb service och bra koll på vad vi behövde.
Beställde en del extra tillval allt bra inget att klaga på.
Men det viktigaste bra kvalite på råvaror .

Tack 66 532
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Lite mat små pizzor lite vin i glasen 80kr/glas inte till midjan på glasen ens. Vi satte oss ute det kom ingen personal på väldigt länge.

Tack Eahn03
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Pizzan var som vilken pizza som helst trotts priset. Personalen var otrevlig och snäste åt vårat sällskap. Blir nog inga fler besök hit, tyvärr.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Trek36262924665
Omdömet skrevs 13 juli 2021

God pizza,men beställningen glömdes bort.Fick vänta alldeles för länge på maten. Efter lång väntan med förklaring att beställningen ”kommit bort”, fick vi äntligen våra pizzor. Goda,men till överpris. Fick dock reducering på notan pga den borttappade beställningen. Bra kompensation. Blir nog tyvärr, trots det, inga fler besök.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Murre2

Resenärer som tittade på Napoli Ristorante tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Napoli Ristorante? Berätta vad du tyckte!