“Pizzan liten som en barnpizza. Väldigt lite vin i glasen. Snålt skärpning.”
Omdöme om Napoli Ristorante

Napoli Ristorante
Rankad som nr 13 av 182 Restauranger i Karlstad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Lite mat små pizzor lite vin i glasen 80kr/glas inte till midjan på glasen ens. Vi satte oss ute det kom ingen personal på väldigt länge.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Eahn03

Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Pizzan var som vilken pizza som helst trotts priset. Personalen var otrevlig och snäste åt vårat sällskap. Blir nog inga fler besök hit, tyvärr.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Trek36262924665
Omdömet skrevs 13 juli 2021

God pizza,men beställningen glömdes bort.Fick vänta alldeles för länge på maten. Efter lång väntan med förklaring att beställningen ”kommit bort”, fick vi äntligen våra pizzor. Goda,men till överpris. Fick dock reducering på notan pga den borttappade beställningen. Bra kompensation. Blir nog tyvärr, trots det, inga fler besök.

Tack Murre2
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Ok mat med krog känsla, mini löjromspizza var ett uppvärmt tacobröd som kosta lika mycket som min huvudrätt i princip

Tack emeliefw
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Alldeles för dyrt i förhållande till kvalitet, inga italienska pizzor och ett glas rött var minimalt.

Tack Marie S

Resenärer som tittade på Napoli Ristorante tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Napoli Ristorante? Berätta vad du tyckte!