“God pizza”

Rankad som nr 13 av 181 Restauranger i Karlstad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2021

God pizza,men beställningen glömdes bort.Fick vänta alldeles för länge på maten. Efter lång väntan med förklaring att beställningen ”kommit bort”, fick vi äntligen våra pizzor. Goda,men till överpris. Fick dock reducering på notan pga den borttappade beställningen. Bra kompensation. Blir nog tyvärr, trots det, inga fler besök.

Tack Murre2

Omdömet skrevs 11 juli 2021

Ok mat med krog känsla, mini löjromspizza var ett uppvärmt tacobröd som kosta lika mycket som min huvudrätt i princip

Tack emeliefw
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Alldeles för dyrt i förhållande till kvalitet, inga italienska pizzor och ett glas rött var minimalt.

Tack Marie S
Omdömet skrevs 23 mars 2021

Värmlands äldst pizzeria, och nog känns det lite som om tiden stått still här. Men det är en rätt trevlig miljö att äta i och jag gladdes åt att man nu även har glutenfria pizzor. Ingen större finess på pizzalistan, även om en del rätt udda varianter fanns.

Vi drack några goda drinkar medan vi väntade på maten, och sedan ett rätt bra husets vin. Pizzorna var goda, men kanske inte så väldigt spännande.

Det svagaste kortet var kaffet. På en italiensk restaurang borde man kunna få en bra espresso. Nu serverades något slags automatkaffe som dessutom kostade trettio kronor koppen.

Så det kanske är dags för en liten uppryckning så man inte bara lever på gamla meriter.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack kartul
Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

Jag och min blev väldigt nöjda med vårt besök här i December då vi fick sitta i ett mysigt bord som var som i ett bås för oss själva mitt i Resturangen .Vi fick Jöttebra service och åt god pizza .Gav då denna resturang 5 .Denna gången blev det inte alls lika bra.Trots att vi bokat långt i förväg och önskat att sitta i ett bords bås så fick vi inte det.Förklaringen vi fick var att det var flera som bokat innan oss som fick gå före med sina önskemål!Det fanns dessutom lediga bås och dom var även lediga när vi gick efter vår middag.Vi fick sitta själva i ett tråkigt rum som var omysigt .Vi blev lite det ”bortglömda bordet”och fick ingen speciellt bra service .Pizzorna var inte heller lika goda som förra gången utan smakade inte så mycket och med lite tomatsås på .Så ingen fin resturangupplevelse denna gång mycket på grund av dålig service .

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Mandy_Wine_Dine

Resenärer som tittade på Napoli Ristorante tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Napoli Ristorante? Berätta vad du tyckte!