“Pizza”

Rankad som nr 13 av 181 Restauranger i Karlstad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Alldeles för dyrt i förhållande till kvalitet, inga italienska pizzor och ett glas rött var minimalt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Marie S

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Värmlands äldst pizzeria, och nog känns det lite som om tiden stått still här. Men det är en rätt trevlig miljö att äta i och jag gladdes åt att man nu även har glutenfria pizzor. Ingen större finess på pizzalistan, även om en del rätt udda varianter fanns.

Vi drack några goda drinkar medan vi väntade på maten, och sedan ett rätt bra husets vin. Pizzorna var goda, men kanske inte så väldigt spännande.

Det svagaste kortet var kaffet. På en italiensk restaurang borde man kunna få en bra espresso. Nu serverades något slags automatkaffe som dessutom kostade trettio kronor koppen.

Så det kanske är dags för en liten uppryckning så man inte bara lever på gamla meriter.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack kartul
Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

Jag och min blev väldigt nöjda med vårt besök här i December då vi fick sitta i ett mysigt bord som var som i ett bås för oss själva mitt i Resturangen .Vi fick Jöttebra service och åt god pizza .Gav då denna resturang 5 .Denna gången blev det inte alls lika bra.Trots att vi bokat långt i förväg och önskat att sitta i ett bords bås så fick vi inte det.Förklaringen vi fick var att det var flera som bokat innan oss som fick gå före med sina önskemål!Det fanns dessutom lediga bås och dom var även lediga när vi gick efter vår middag.Vi fick sitta själva i ett tråkigt rum som var omysigt .Vi blev lite det ”bortglömda bordet”och fick ingen speciellt bra service .Pizzorna var inte heller lika goda som förra gången utan smakade inte så mycket och med lite tomatsås på .Så ingen fin resturangupplevelse denna gång mycket på grund av dålig service .

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 21 december 2020 från mobil enhet

Non è un ristorante italiano, non andate.

Mysig och trevlig miljö, väldigt mycket krogkänsla. Servitrisen var trevlig.
Förrätten får godkänt i sin enkelhet med pesto och ost som var uppvärmd i ugnen.

Pastan var både överkokt och smaklös. Recept och idé fungerade, men själva utförandet var inget att hurra för.

Pizzan smakade precis som vilken pizza som helst från ett gatukök, bara att den var mer än dubbelt så dyr.

Har väldigt svårt att förstå hur denna restaurangen kan vara så hyllad som den är.

Datum för besöket: december 2020
Tack ovetjkin
Omdömet skrevs 29 november 2020 från mobil enhet

Jag och min man blev völdigt trevligt emotttagna av en trevlig servitris .Vi fick ett bra bord och jöttebra bordservice.Bra prisvärd meny med många bra alternativ som pastarätter och pizzor och kött och fiskrätter.Jöttebra vin lista med bra priser.Vi tog varsin pizza och delade på en flaska vin och allt var jättegott .Så mysig resturang .Vi tog glass som efterrätt som var jöttegod .Vi blev mycket nöjda med vår resturangupplevelse ,Mysig lokal ,fantastisk personal och mat och dryck var jättegott .Jan varmt rekommendera denna mysiga resturang ..

Datum för besöket: november 2020
2  Tack Mandy_Wine_Dine

Resenärer som tittade på Napoli Ristorante tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Napoli Ristorante? Berätta vad du tyckte!