“Födelsedag för sönerna”

Rankad som nr 14 av 186 Restauranger i Karlstad
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Från bordsbeställningen till notan fungerade allt bättre än väntat,utsökt mat och kundservice,vi återkommer mer än gärna med nya matgäster till er,Tack

Datum för besöket: mars 2018
Tack StefanH1581

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Vi fick ett väldigt bra bord för oss fem personer som kom en måndagskväll.
En Bellini gjord på rätt sätt smakade bra. Förrätterna mycket goda och rikligt tilltagna.
Huvudrätterna också perfekta. Jättetrevlig och bra service.
Kan på det varmaste rekommendera ett besök här.

Datum för besöket: januari 2018
Tack perlycke
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Mysig välbesökt restaurang med supergod mat. En fantastiskt trevlig servitör såg till att vi fick ett bord trots att vi inte hade bokat bord, det var fullt med folk, och vi fick förstklassisk service. Vi kommer garanterat tillbaka!

Datum för besöket: december 2017
Tack Lissann
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Vi äter ofta på Napoli.
De har god mat o trevlig personal. Kan särskilt rekommendera pizzan o salladerna. Perfekt lunchställe. God lunch med bordsservering i mysig miljö, oftast en god cheesecake till kaffet. Helt enkelt en mysig kvarterskrog som ger det lilla extra.

Datum för besöket: november 2017
Tack Anni6711
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Farsdagsmiddag
Hummersoppa
Oxfilé
Chokladfontante

Fantastisk service och lika underbar mat!
Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: november 2017
Tack linnea1977

Resenärer som tittade på Napoli Ristorante tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Napoli Ristorante? Berätta vad du tyckte!