Öppet i dag: 11:00 - 16:00
Rekommenderars

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
352angelicap
Svenljunga, Sverige
Bra för barn med spring i benen och lärorikt för de vuxna

Omdömet skrevs 21 juli 2021
Linnea S
Västerås, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 113 omdömen

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

En upplevelse för hela familjen och en utflykt verkligen värd och åka till. Vi visste inte att det fanns råkade köra förbi och sonen ropar " titta dit vill jag" vi kunde inget annat än stanna och så glada vi gjorde det!! trevlig personal, lite folk, mysig café, många minnen man själv upplever när man ser saker från sin barndom, skattjakten var en bonus.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack 352angelicap
Brigadmuseum, Receptionist på Brigadmuseum, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Hej Angelica!

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Toppen med ett upplevelsemuseum! Vår 4-åring med spring i benen hade superskoj och fick ett eget uppdrag så vi föräldrar också kunde uppleva museumet!

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack Linnea S

Hej Linnea!

Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt nöjd med vårt besök idag. Mycket att se och mycket hög kvalitet på allt som visas. Helt klart positivt överraskad. Sonen på snart 4 år var med och engagerades i att gå på jakt efter djur i montrarna. Personalen var jättegulliga mot oss. Återkommer en annan gång!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack elinssss

Hej Elin!

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Ett museum som belyser 1900-talet fram till nedläggningen av försvaret på 90 talet, Trevlig tillmtesgående personal och bra cafe.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
2  Tack claesj2020
Brigadmuseum, Receptionschef på Brigadmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Hej !
Stort tack för din fina recension.
Vi är så stolta över vårt museum och blir glada när våra besökare trivs!
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal. Så mycket spännande information att läsa och bra "riggade scener" med dockor i militärutrustning. Vi hade bara en timme på oss men personalen lät oss stanna lite till. Tiden räckte inte till för allt så vi får gå hit ingen.
Jag trodde det skulle handla om det strikt militära men hela vår nutidshistoria var invävd i utställningen.
Alla skyltar var även översatta till engelska.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack matte_swe