Öppet i dag: 10:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Jag bara älskar när det inte kostar en förmögenhet i entreavgift för en familj. Här gick kidsen in ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
arakina
Uddevalla, Sverige
från mobil enhet
Väldigt intressant och bra

Intressant, stort och med några interaktiva delar som ex skjutning. Bra upplagt och det finns ... läs mer

MissEva73
Göteborg
Läs alla 106 omdömen

Omdömet skrevs 12 januari 2020

Grymt trevligt ställe att fika på lugnt och barnvänligt.
Museum delen är också väldigt bra och intressant

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack glenne479
Brigadmuseum, Informationsansvarig på Brigadmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2020

Stort tack för din fina recension och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Bra dokumenterat om militärhistoria,både från i2 och Sverige i stort.Hittade en del gamla vänner från min tid på I2. Möjlighet att ta en fika!!

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack 828tomask
Brigadmuseum, Kundansvarig på Brigadmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Hej!
Tack för din fina recension!
Kul att du hittade "gamla vänner" i vår utställning. Brigadmuseum knyter ihop det lokala med Sverige och världen och försöker på olika sätt berätta om tiden runt Kalla kriget. Varmt välkommen tillbaka!!

Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Hamnade på brigadmuseumet av en slump men vilken positiv upplevelse. Spännande historia blandat med aktiviteter som tex skjutsimulator. Och ett fantastiskt café med hembakat fika och trevlig personal.
Rekommenderar starkt

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Göran S
Brigadmuseum, Kundansvarig på Brigadmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Hej Göran!
Ibland är det just slumpen som leder en in på nya vägar. Härligt att vi kunde bjuda dig på en positiv upplevelse. Du är varmt välkommen tillbaka en annan dag. Då är det kanske ingen slump att du tittar förbi :)

Omdömet skrevs 8 november 2019

Var där senast med några av mina arbetskamrater på en fredagsaktivitet. Ett mycket bra museum med intressanta utställningar

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack larstegelbruket

Hej!
Stort tack för din fina recension.
Varmt välkommen tillbaka!!

Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Bra å intressant ställe med mycket att titta på och man kan lära sig en hel del,café å toaletter finns,man får även gå en tipspromenad och barnen får en pressentkort sen

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Takio Z

Stort tack för din fina recension och varmt välkommen tillbaka!