“Karlstads bästa restaurang från Asien”
Omdöme om Spicy Hot

Spicy Hot
Rankad som nr 2 av 6 Smått och gott i Karlstad
Beskrivning: Allt började i Västerås. Spicy Hot startade 2001 på Källgatan i Västerås i en källarlokal. Det blev snabbt en succé och idag är Spicy Hot ett asiatiskt snabbmatskoncept som lagar genuin asiatisk mat från grunden. Idag har vi 6 st restauranger och finns i 5 städer. Vi serverar gäster både på restaurangerna samt gäster som hämtar sin mat som Take-away. Vi växer och blir större för varje år som går och vi slutar inte förrän alla kan njuta av vår fantastiska mat. Vi är stolta över vår mat. Maten lagas alltid direkt vid beställning och innehåller endast färska råvaror. Våra rätter är prisvärda, håller hög jämn kvalitet, serveras alltid med en enkel och hög servicenivå. Vi finns för alla typer av gäster som uppskattar asiatiska smaker men även snabb och personlig service. Våra medarbetare kommer från blandade ursprung; Thailand, Vietnam, Kina, Sverige och många andra länder för att skapa en bra mix och skön känsla. Besöket ska kännas personligt och vi lägger stor vikt vid att alla våra medarbetare alltid håller hög servicenivå.
Omdömet skrevs 11 oktober 2022 från mobil enhet

Otroligt god mat, bra service, bra priser och mycket mat på tallrikarna. Snabbt och effektivt. Mycket mer kan man inte kräva.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack David B

Omdömet skrevs 26 april 2022

macdonaldiserad thaimat. Smaklös mat i tråkig miljö. Förstår inte varför folk väljer att äta här, rekommenderas inte!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack C422ZTmichaell
Omdömet skrevs 17 oktober 2021

Har ätit på Spicy Hot i Karlstad flera gånger per år sedan de öppnade, och har varit mycket nöjd med maten, men idag så blev jag mycket besviken.
Maten smakade inget, utan var enbart "mycket stark". Spelade ingen roll om man plockade kyckling, nötter eller grönsakerna separat i rätten, det var enbart tuggmotståndet som man kunde avgöra vad det var.
Kan det vara gamla ingredienser som har kryddats upp ordentligt ?
Är det en ny kock??
Efter påpekande så var det inget fel på maten och den ska vara stark !!!
(har ätit rätten tidigare, och då har den inte alls varit lika kryddad). Personalen var inte tillmötesgående.
Kommer inte att gå dit igen.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 825lars_kej
Omdömet skrevs 29 oktober 2020 från mobil enhet

Blandat asiatiskt kök, många olika rätter att välja på. Finns även en egen app för restaurangen som är smidig att använda om du kör take away. Fräsch, snabbt och gott samt bra priser.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack MacLaren73
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Hämtat mat där flera gånger och det går väldigt fort och är alltid gott. Personalen kunde varit lite trevligare men maten är det inga fel på!

Datum för besöket: september 2020
Tack trippannaanita

Resenärer som tittade på Spicy Hot tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Spicy Hot? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.