“Super god mat”
Omdöme om Spicy Hot

Spicy Hot
Rankad som nr 1 av 6 Smått och gott i Karlstad
Beskrivning: Allt började i Västerås. Spicy Hot startade 2001 på Källgatan i Västerås i en källarlokal. Det blev snabbt en succé och idag är Spicy Hot ett asiatiskt snabbmatskoncept som lagar genuin asiatisk mat från grunden. Idag har vi 6 st restauranger och finns i 5 städer. Vi serverar gäster både på restaurangerna samt gäster som hämtar sin mat som Take-away. Vi växer och blir större för varje år som går och vi slutar inte förrän alla kan njuta av vår fantastiska mat. Vi är stolta över vår mat. Maten lagas alltid direkt vid beställning och innehåller endast färska råvaror. Våra rätter är prisvärda, håller hög jämn kvalitet, serveras alltid med en enkel och hög servicenivå. Vi finns för alla typer av gäster som uppskattar asiatiska smaker men även snabb och personlig service. Våra medarbetare kommer från blandade ursprung; Thailand, Vietnam, Kina, Sverige och många andra länder för att skapa en bra mix och skön känsla. Besöket ska kännas personligt och vi lägger stor vikt vid att alla våra medarbetare alltid håller hög servicenivå.

Hallå eller ? Detta är den godaste Thai maten du får här i landet..annars res till Thailand. Vi tog take away och satte oss vi älven Jeesus vad gött det var!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Annbe20

Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Maten var inte de som utlovades på menyn inga grönsaker som på bilden och riset var bara halvklot lite gurka och tomat som på bilden på menyn gick inte att få talade en snäsig personal om ..... i Västerås får man alltid grönsaker men icke här.... det blev enväldigt tråkig rätt usch
Dagens ris till personalen kommer aldrig mer äta där inte värt pengarna

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 698_sae
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

God mat och ligger centralt. En av oss fick dock maten rätt så kall, annars bra. Fri påfyllning av dricka och ligger bra vid stortorget. Priser ok.

Tack MG9192
400fadiak, Kundansvarig på Spicy Hot, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Tack för ert omdöme
Men hade ni sagt till så skulle vi ha gjort en ny till er.
Kram från oss på Spicy Hot

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Bra resturang för lunch/snabbmat. Maten kommer fort och smakar bra! Perfekt lunchställe för en familj som är hungrig och vill ha mat fort.

Tack linnealiikamaa
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi gick förbi och tonåringen ville gå in och äta. Vi blev alla nöjda med våra val av mat. Riktigt bra smaker, gratis dricka och alla i personalen som vi pratade med var vänliga.

Tack Elisabeth A

Resenärer som tittade på Spicy Hot tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Spicy Hot? Berätta vad du tyckte!