“Pubmat ”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 5 av 172 Restauranger i Karlstad

Inget vidare idag, snabb service vid beställning, men mycket segt vid betalning, ljummet kött, dom kan bättre

Tack berntaagel

Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Traditionell pubmat i mysig miljö. Stor portion. Kalvstek med kryddsmör. Bra husets röda. Lite ovanligt bland övriga öldrickande. Bra service

Tack JanQv
Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Denna söndagskväll (20/9 2020) lite gäster, vilket kanske bidrog till att de två i personalen bara ville stänga kassan och gå hem. Vi blev ”snorkigt” bemötta både kl. 17:00 och kl 21:00 då vi skulle avrunda efter en middag på stan. Beställde grappa - fanns bara en sort, där han tydligt och nonchalant mätte upp klart mindre än vad jag fick betala för. Man orkar inte påpeka - utan bättre varna andra via Tripadvisor!!

Tack Uaresenaren
Omdömet skrevs 7 september 2020

Pubatmosfären lyckas personalen bibehålla, trots färre besökare p.g.a. Corona.
Utmärkt mat, som den här gången blev karré och kalv.
Inte minsta som gäster på hotellet, återkommer vi!
Tack!

Tack Bosse H
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Avslutade en utekväll på detta ställe med en drink! Mysigt att sitta ute och titta på fina Klarälven precis utanför!

Tack travel_food_enj0y

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!