“Lunch”

Br. Olssons Elektriska
Boka med
Br. Olssons Elektriska har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 189 Restauranger i Karlstad
Kök: Deli, Franskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Restaurangen ligger på andra våningen i Galleri Duvan. Jag tyckte att det var lite för trångt mellan borden. Man gjorde beställningen vid bardisken och fick sen maten serverad vid bordet. Det verkade som att maten tillagades a la minute. I lunchen ingick vatten, som serverades i en karaff, och kaffe. Jag åt schnitzel med rostad potatis. Köttbiten var ganska stor och den smakade bra. Servitrisen märkte att jag inte hade hämtad någon sallad så hon återkom med en salladsskål samt när hon dukade av frågade om jag ville ha kaffe.

Tack Ingvar J

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Bara positivt. Trevlig atmosfär både inne och ute på restaurangen.Trevlig personal och bra mat och dryck.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Ola S
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Tog med min flickvän till elektriska och dom tog oss med storm!
Perfekt anka vacker röding. Bra förslag på viner och tjejerna ha super koll på oss hela kvällen!

Vi kommer tillbaka!

Tack!

Tack Peder W
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fredagskväll i Karlstad, prova Br. Olssons,
Väl värt ett besök, deras olika förrätter är väl komponerade 16 ampere och 30 ampere strålande och deras Kalixlöjrom med tillbehör på ett tunt knäckebröd är riktigt bra, lägg oxå till en varmrätt med Röding som var ok, inte perfekt men ändå och ett SA vitvin Rall som bara var bäst så får du ihop en bra kväll med goda vänner.
Rekommenderas.

Tack 653claesw
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Annorlunda inredning som lyfter nivån till den goda maten, mycket bra ställe. Rekommenderas verkligen !

Datum för besöket: februari 2018
Tack bakken2017

Resenärer som tittade på Br. Olssons Elektriska tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Br. Olssons Elektriska? Berätta vad du tyckte!