“Fin Scandic-standars”

Boka bord
lör 15/8
20:00
Rankad som nr 32 av 168 Restauranger i Karlstad
Beskrivning: Avnjut en vällagad middag i vår stilfulla restaurang, här kan du välja från vår närproducerade á la carte-meny, vår bistromeny eller våra smårätter serverade i glas! Måndag-onsdag serverar vi vår smakfulla och breda bistromeny som vår kökschef har skapat för att tillgodose våra gästers önskemål. Torsdag-lördag dukar vi upp restaurangen för fine dining och du blir presenterad mat från vår närproducerade a la carte meny. VARMT VÄLKOMMEN!
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi bodde en natt på genomresa till fjällen. Hotellet är fräscht, jag gillade tapet och inredning mycket. Frukosten något trång och högljudd men välsmakande. En lokal raggare valde att snurra runt kvarteret på den tidiga natten, men det var knappast hotellets fel...

Datum för besöket: februari 2020
Tack jakobramso

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Besökte detta ställe för två år sedan och då var det högre klass på maten, ett fint salladsbord men varmrätten som bestod av fläsk med löksås alternativt bruna bönor nådde inte upp till den klass som när jag besökte stället för två år sedan. Vegetariskt alternativ finns. Efterrätten tog slut utan någon påfyllning, jag lyckades skrapa ihop en smakbit, äppelpaj med vaniljsås ganska god. För en buffé för 115 kronor finns det alternativ som är mer prisvärda. Ett trevligt bemötande ger ett bättre betyg på servicenivån.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Lennart2012
Omdömet skrevs 12 februari 2019

Om du vill ha en lunch med kvalitet så är det här helt rätt ställe.En fantastisk salladsbuffé som ofta gör att varmrätterna kommer i skymundan.Alltid mycket folk vilket är ett gott betyg.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Bonas134
Omdömet skrevs 17 september 2018 från mobil enhet

Vår nya favoritstad Karlstad. Centralt beläget med en underbar service o vänligt bemötande. Härlig frukost o en småtrevlig bar om man inte går direkt i säng. Bra rum, rent o snyggt. Parkering i källaren. Bra golfpaket o nära till Lars Lerins Sandgrund.

Datum för besöket: juli 2018
Tack EbbeLLund
Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Bra från första början serviceminded personal, bra buffé som bestod av både kött, fisk och vegetariskt. Stekt fläsk med en underbar löksås gjorde att ingen av oss gick hungrig därifrån. Efterrätt med våfflor sylt och grädde som lagades i matsalen passade bra som avslutning. Är lite dyrare än normpriserna i Karlstad som ligger på c:a 90:-, betalade 105.- för en god lunch men det var det värt.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Lennart2012

Resenärer som tittade på Scandic Karlstad City tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Scandic Karlstad City? Berätta vad du tyckte!