Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com151 US$
Priceline151 US$
Travelocity151 US$
ScandicHotels.com152 US$
Vio.com151 US$
Omdömet skrevs 4 juni 2018

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Anki T, Reservationmanager på Scandic Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Omdömet skrevs 31 maj 2018

Bodde där på jobbresa. Hotellet har ok gym och rummen är helt ok. Ligger också nära centrum och ca 10 min promenad från stationen. Minus för att rummen har parkett - det är ganska lyhört. Ganska enkla rum. Trevlig personal.

Rumstips: Rummen mot gatan, nära hissen eller långt ner är sämre
Tack Jonas A
Anki T, Bokningschef på Scandic Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2018

Hej,
Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback efter er vistelse här.
Välkomna tillbaka till Karlstad och till oss!
Ha en trevlig sommar!

Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Scandic håller alltid en hög nivå på sina hotell. Även detta. Bra service. Alla hejar, rena fräscha rum och mitt rum denna gång hade en en liten uteplats på innergården. Mysigt! Frukosten var fantastsik!

Tack Siggebus
Anki T, Bokningschef på Scandic Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018

Stort tack för din fina recension som gör oss så glada!
Hoppas vi ses snart igen.
Ha en fin sommar!

Omdömet skrevs 19 maj 2018

Rent, nyrenoverat, sköna sängar. Luftkonditionering. Tråkigt att frukosten var bortdukad redan 9.30 på vardagar. Bar o mat finns. Centralt, något bullrigt på kvällarna men bra ljudisolerade fönster.
Nöjd, kan tänka mig att återkomma.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Annelie N
Anki T, Reservationmanager på Scandic Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Hej,
Tack för din feedback. Trevligt att höra att du kan tänka dig att komma tillbaka.
Det hoppas vi på! Välkommen!

Omdömet skrevs 30 april 2018

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anki T, Bokningschef på Scandic Karlstad City, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018