Kostnadsfri avbokning till den 21-06-20
Boka nu, betala på plats
SPARA 11 US$
SPARA 11 US$
eDreams147 US$
CheapTickets136 US$
Travelocity136 US$

Härlig och mysig atmosfär. Sviten var toppen att hänga I under rådande Corona restriktioner. Bott här förut och kommer göra det igen. Stort plus att hundar är välkomna. Läget är perfekt och p-hus mittemot.

Tack pl712021

Hotellet är byggt kring en innergård, med en trevlig servering av buffén på kvällen. Eftersom innergården är en brandcell får man tyvärr inte öppna något fönster på rummen som vetter mot innergården. Det i kombination med att någon besparingsivrare stängt av ventillationen gjorde att natten blev på tok varm att sova i det annars trevliga rummet. På morgonen startade ventillationen. Men då var det försent för sömn.

Tack janericmoberg
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack Jan-Eric för din återkoppling, den är värdefull för oss. Ledsen att du inte kunde sova pga av ventilationen, den går ner på kvällen för att inte störa vår gäster. Jag hoppas du ger oss ett nytt försök och då ber om ett rum ut åt gatan .

Varmt välkommen åter i sommar!

Fantastiskt trevligt hotel och personal som var ut över det vanliga!!!
Bra service och en trevlig miljö! Det var också fint att vi kunde äta kvällsmaten första kvällen när vi var trötta och inte hade lust att gå ut och äta. Den var jätte god!

Tack amorosahudvard
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack, vi är otroligt stolta över vår personal! De är hjärtat hos oss. Vi är glada att ni trivdes och hade en magisk helg. Varmt välkomna igen!

Supertrevlig personal och toppen service! Fick checka in tidigare och hade en bra vistelse :) Rummet var rymligt men badrummet kunde ha städats lite bättre. Kvällsmaten vad god och likaså frukosten, hade dock önskat en aning mer variation på frukosten (antar att det är pga restriktionerna).

• Restyp: Reste ensam
Tack milennameza

Tack för er återkoppling, Tack för att ni väljer att bo hos oss under er vistelse i Karlstad, betyder mycket för oss.
Vi önskar er varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Bra hotel med centralt läge. Mycket bra personal. Ok frukost och buffémat. Tysta rum och ett okej tv utbud men man är på gång att kunna koppla smartphone-bra! Buffémat där man iaf kan hitta något att äta. Ok frukost. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Kerstin F
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2021

Tack Kerstin för din återkoppling och din förståelse för att det är lite annorlunda nu i Covid-19 tider.
Du är varmt välkommen igen!

Mvh/ Lena