Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
eDreams
Expedia.com140 US$
Travelocity140 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Fantastiskt trevligt hotel och personal som var ut över det vanliga!!!
Bra service och en trevlig miljö! Det var också fint att vi kunde äta kvällsmaten första kvällen när vi var trötta och inte hade lust att gå ut och äta. Den var jätte god!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack amorosahudvard
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Tack, vi är otroligt stolta över vår personal! De är hjärtat hos oss. Vi är glada att ni trivdes och hade en magisk helg. Varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Supertrevlig personal och toppen service! Fick checka in tidigare och hade en bra vistelse :) Rummet var rymligt men badrummet kunde ha städats lite bättre. Kvällsmaten vad god och likaså frukosten, hade dock önskat en aning mer variation på frukosten (antar att det är pga restriktionerna).

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack milennameza
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Tack för er återkoppling, Tack för att ni väljer att bo hos oss under er vistelse i Karlstad, betyder mycket för oss.
Vi önskar er varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Bra hotel med centralt läge. Mycket bra personal. Ok frukost och buffémat. Tysta rum och ett okej tv utbud men man är på gång att kunna koppla smartphone-bra! Buffémat där man iaf kan hitta något att äta. Ok frukost. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Kerstin F
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2021

Tack Kerstin för din återkoppling och din förståelse för att det är lite annorlunda nu i Covid-19 tider.
Du är varmt välkommen igen!

Mvh/ Lena

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Centralt läge, parkeringshus precis rakt över gatan. Fräscht, modernt och riktigt bra hotell. Var helnöjd över vistelsen där. Rummet var rymligt och bekvämt, frukosten god och rejäl och ja - allt var toppen!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack MikaelS562
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2021

Tack Mikael för din fina återkoppling. Vi värdesätter att du tar dig tid att lämna ett omdöme.
Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 26 februari 2021

Blev uppgraderad som Platinum medlem till sviten och det rummet jag fick var en fullträff. Hade allt som jag önskade och man levererade mycket bättre än Clarion Örebro denna gång. Kommer bli extra vistelser i Karlstad om man fortsätter så här...

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Christian J
Lena Malmberg, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2021

Tack Christian, trevligt att ha dig som gäst och vi hoppas se dig snart igen.

Välkommen åter!