Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 144 US$/natt.

TripAdvisor
Omdömet skrevs 24 mars 2018

Överlag ett bra hotell. Bra läge, mitt emot ett stort parkeringshus. Ett stort plus var kvällsbuffén. Det som var negativt var att det är väldigt lyhört från hotellets innergård. Om man som jag och min kollega har ett rum som vetter mot den, så var det i princip omöjligt att sova innan kl 23, Kanske lite hård säng,m men sov ändå bra

Tack johmac89
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Tack för din återkoppling den är värdefull för oss att få. Vi håller på att titta på en lösning kring ljudet från innergården och hoppas kunna lösa det. Hoppas ni trots detta hade en trevlig vistelse hos oss och i Karlstad.
Vi önskar er varmt välkomna tillbaka.

Mvh/ Lena Malmberg

Omdömet skrevs 9 mars 2018

Rummen är för varma även mitt i vintern. För övrigt var det bra rum som var välstädade. Bra konferensanläggning medan mat och servering har stora möjligheter till att förbättra sig. För övrigt ett trevligt hotell.

Tack fcn623
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Tack för din återkoppling. Vädret har verkligen varit en utmaning denna vintern. Svängningarna i kyla har gjort att vårt gamla hus har svårt att anpassa temperaturen for nog. Vi jobbar vidare med att utveckla vårt konferenskoncept och vår service. Vi hoppas få se er här igen.

Varmt välkommen tillbaka.

Lena Malmberg
General Manager

Omdömet skrevs 8 mars 2018

Mycket trevligt hotell med bra läge i centrum. Trevlig personal och god service. Ett plus är gym, bubbelpool och bastu som finns att tillgå. Mysig miljö för både arbetsresor och privatresor. Kan rekommendera varmt.

Tack susanne883
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2018

Tack för din återkoppling. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss.

Önskar en trevlig helg !
Lena Malmberg
General Manager

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Oerhört trevlig personal, bra läge centralt. Trevlig miljö, extra plus för pool/spa samt god kvällsmat/buffe som ingår. Rummet var trevligt med utsikt mot innergård. Tyst och bra trots att jag bodde bredvid hissen. Inget negativt att säga alls.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack erixonpeter
Anna C, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Tack Peter för din trevliga recension. Kul att du trivdes hos oss.

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka i framtiden!

Omdömet skrevs 20 februari 2018

Toppbetyg. Bra läge mitt i centrala Karlstad med gångavstånd till allt man behöver. Nära till parkeringshuset, bara på andra sidan gatan.Bra service, fina rum som var bra städade. Skön säng. Bra middag och frukost. Trevlig personal.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 19pererika
Anna C, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Tusen tack för ert fina omdöme, vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden!

Med vänliga hälsningar,
Anna