Omdömet skrevs 3 januari 2018

Mitt omdöme är att det var riktigt bra service, fina, rum, bra läge och bra gästvänlighet! Bästa hotellet jag någonsin bott på! Rekommenderar stark att åka hit med dina vänner! Finns inget som gjorde mig besviken under denna vistelsen!

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack erikbU1626DR
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Tack för din fina återkoppling, underbart att höra att vi har gett er en bra upplevelse hos oss. Vi önskar dig/er varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 21 december 2017

Mysigt, bra läge, trevlig personal. Vi blev väl emottagna, bra service med parkering och lotsning till rum. Mysigt rum, bra läge med flertalet restauranger runt hörnet. Mycket trevlig hotellbar med personal.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack V6735EGjohanb
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2017

Tack för din återkoppling den är värdefull för oss. Härligt att höra att ni trivdes hos oss.
Varmt välkommen tillbaka!

Vi önskar en riktigt bra jul !

Omdömet skrevs 17 december 2017

Bra service och god middag som ingick i priset. Lite lyhört men helt ok. Bra relax avdelning med bastu och bubbelpool. Superbra frukost med stort utbud. Kommer antagligen besöka hotellet igen. Snabb service då vår papperskorg var trasig

• Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack markus_bergstrom_87
Anna C, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017

Tack Markus för att du har tagit dig tid att recensera vårt hotell. Önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Mitt i centrum på 2 min gångavstånd från järnvägsstationen och några kvarter bara från stora torget ligger hotellet. Ser lite oansenligt ut från gatan men direkt när man kommer in blir man positivt överraskad. Trevlig personal i receptionen som förklarade läget och visade var middagen som ingick i rumspriset serverades. Fantastiskt trevlig middag på kvällen och båda våra kvällar serverades fantastiska soppor till. Kan rekommendera om man har bil att man parkerar i p-huset på andra sidan av den stora vägen (alltså på järnvägssidan) då denna är 4:a gånger billigare än det p-huset som ligger rakt över hotellet jämte pinchos.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Amandaosara
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Tack för återkopplingen. Härligt att vi kunde ge er en trevlig vistelse.
Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss.

mvh/
Lena Malmberg

Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Centralt hotel med en inglasad innergård där frukost kan intas.
Middag och frukost ingår i priset.
Fina välstädade rum, hade rum in mot innergården så fönstren gick ej att öppna, det enda på minussidan.
Återkommer gärna.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack apettson
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2017

Tack för er återkoppling, det glädjer oss att ni hade en bra vistelse hos oss.
Vi hoppas få ser er hos oss igen. Varmt välkomna tillbaka!