“Juli 20”

Tiffany's karlstad sweden
Rankad som nr 16 av 173 Restauranger i Karlstad
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Bra service och god mat i fin och ljus miljö i uterummet. Svenskt kött ger extra plus såklart. Prisvärt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Tripptrappa

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Personalen som serverade mitt sällskap under kvällen verkade inte vilja vara där. Inte ett leende under hela kvällen. Maten var smaklös och så saltad. Riktigt besviken med tanke på att jag hade längtat efter att få återuppleva tiffanys. Var något år sedan jag var där senast och maten har har tappat kvalitén. Oxfilé serverades med så kallad vitlökssmör som var ett msslyckande försök gjort på cremefraice och lättsmör. Hit kommer jag inte fler ggr

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Pegk2015
Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

Jättetrevlig personal och lokal. Maten var god men inget speciellt - särskilt inte med tanke på priset...

Datum för besöket: april 2019
1  Tack 865linn_af
Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Besöket här resulterade i en riktigt härlig kulinarisk matresa. Vår servitris, som hade ny på jobbet brosch på sig gav ett suveränt bemötande. Enda nackdelen är att om många stora sällskap äter i den nedre delen av lokalen så kan ljudvolymen bli hög

Datum för besöket: mars 2019
Tack marlene518
Omdömet skrevs 23 februari 2019

Finns inga rättvisande ord som skulle kunna beskriva denna fantastiska överraskning. Älskade atmosfären redan när vi gjorde entré. Vänligheten själv mötte oss och hänvisade oss ett bord i denna helt ljuvligt inredda lokal.
Maten var mer än superb, servitriserna helt underbara och lagom sociala utan att vara påträngande. Ej restauransutbildade enl. tradition utan upplärda av sin chef, heder åt den chefen. Så otroligt proffsig personal. Rent och snyggt och fantastiskt god mat och perfekt vin. En ny favorit för oss, hit går vi mycket gärna igen.

Datum för besöket: februari 2019
5  Tack Gittan A

Resenärer som tittade på Tiffany's karlstad sweden tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Tiffany's karlstad sweden? Berätta vad du tyckte!