Öppet i dag: 11:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Ser ut som ett badhus utifrån vilket gjorde att vi först trodde vi kommit fel. Väl inne häpnade vi ... läs mer

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan
Mallaballa
Västerås, Sverige
från mobil enhet
Intressant

Var på besök i Karlstad för att fira en 50 åring. Besöket på Lerins utställning infriade våra ... läs mer

Flodarobbe
Floda, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 641 omdömen

Fantastisk stor produktion av en personlig konstnär. Visar konstnärens produktion från tidig ptoduktion i olja till dagens små och stora akvarelldukar. Fantastisk gestaltning av natur, människor, stads- och havsmiljö.

Tack JanQv

Otroligt måleri. Lars Lerin är en mästare på akvarell. Stor och rymlig konsthall - när det nu inte längre är ett danspalats.

Tack Uaresenaren

Lars Lerin visar på Sandgrund vilken mästare han är på akvarell.
Lerins böcker är till antalet imponerande och innehållet vackert både vad gäller bilder och text.

Tack ZoG230090
Omdömet skrevs 22 september 2020

Missa inte ett besök på Lars Lerins konsthall. Jag är ingen konstkännare men här förstår man verkligen varför Lerin är så uppskattad.

Tack Theoliten
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Vacker och intressant konst! Många verk som väcker tankar. Passa på att äta eller fika intill på Värmlands museum.

Tack 464olleg