“Dålig service och halvdålig mat!”
Omdöme om Cazanova

Cazanova
Boka bord
mån 10/8
20:00
Rankad som nr 20 av 168 Restauranger i Karlstad
Kök: Italienskt
Beskrivning: Med mat från det italienska köket på menyn, kompletteras den av sydeuropeiska & svenska klassiker för att erbjuda något för alla. Av kunnig & glad personal blir ni väl omhändertagen i en mysig & avslappnad miljö.
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Vi hade fått rekommendation om restaurangen och hade bokat bord i god tid före en konsert. Bordet var inte dukat när vi kom vilket vi fick vänta på. Förrätten kom fort och var god, sedan fick vi vänta i ca 1 timmer på huvudrätten. Gästerna runt om kom senare och fick mat. Vi sa till flera gånger och fick bara till svar att maten kommer omgående, inget hände... Till slut fick vi maten 20 min innan vi var tvungna att lämna. Kastade i oss den och det smakade inte bra. Ingen rabatt och en klen ursäkt. Hit kommer vi aldrig mer att gå!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Tittilina1

Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

God mat med rejäla portioner. Fin service.
Inget att klaga på. Väl värt ett besök. Vi åt en lunch. 8 Pers.

Datum för besöket: december 2019
Tack Emma H
Omdömet skrevs 30 november 2019

Tack för ett fint bemötande, vi var ett gäng vänner som besökte er och vi blev väldigt bra bemötta, goda drinkar. Fin och rymlig plats och väldigt bra personal!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Mimmy O
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra mat. Personalen är trevliga och service medvetna. En bra meny, finns något för de flesta. Mysfaktor.

Datum för besöket: november 2019
Tack nutte1310
Omdömet skrevs 5 november 2019

Mysigt ställe med bra och god mat. Ligger central vid torget. Stort utbud med sallader, pasta, pizza, kött och fiskrätter

Datum för besöket: november 2019
Tack Anders R

Resenärer som tittade på Cazanova tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Cazanova? Berätta vad du tyckte!