“super trevlig restaurng”
Omdöme om Frost

Frost
Rankad som nr 9 av 173 Restauranger i Karlstad
Omdömet skrevs 29 juli 2020

fantastiskt trevligt restaurang, vi satt i uterummet och det var mysigt, bra service jätte god mat prisvärt

Tack 907christina

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Tyvärr helt smaklös ”tapastallrik” köttet var kallt och torrt, kycklingen kunde lätt förväxlas med fläskkött och teriyakin var som om den aldrig varit i närheten av köttet. Musslorna var sega och smakade för mycket hav och räkorna badade i smör, bokstavligt talat. Det mesta på tallriken var dessutom kallt när det väl kom till bordet förutom potatisen.

Serveringspersonalen försökte sitt allra bästa med att vara till lags men tyvärr så är det i slutändan maten man är där för så därför blir det ett uselt betyg från oss.
Går ej hit igen!
(Två stjärnor är för serveringen som försökte väga upp den dålig maten med en mycket trevlig attityd, men maten i sig, noll stjärnor)

Tack Emli2000
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 8 st. Maten var god då vi alla var nöjda och belåtna efteråt. Min entrecôte var perfekt. De som tog kyckling fick en god chilibearnaisesås som var rätt stark. En tog Tapastallrik som det var lite smått och gott på. Ett stort plus var den mycket trevliga personalen och snabba var de.

Tack IreneJK
Omdömet skrevs 30 mars 2020 från mobil enhet

Vilken service från vår servitör, så uppmärksam och trevlig. Han skojade med oss och läste hela sällskapet spot on. Önskar att jag visste vad han hette!

En del av sällskapet åt veganskt , vi efterfrågade ett veganskt vitt vin. Han tog sig tid att leta upp ett vitt vin som var veganskt och passade till våra rätter. Det var väldigt gott!

Jag kan verkligen rekommendera den veganska menyn, jag som inte är vegan älskade den. Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Addyrk
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Bra service, trevlig kunnig personal. Vällagad goda maträtter och bra vintips från personal. Jag åt en kycklingfilé med örtig mozzarella, supergott

Datum för besöket: mars 2020
Tack marlene518

Resenärer som tittade på Frost tittade också på

Karlstad, Värmlands län

Besökt Frost? Berätta vad du tyckte!