Öppet i dag: 11:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
God mat i härligt sommarträdgård

Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Fagersta, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 113 omdömen

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Herrgård med vacker trädgård och fina blomrabatter. Lunch mycket god (kalvytterfilé, och vodkakyckling). Hembakade tårtor och kakor till efterrätt (biskvier och Gustaf Fröding-tårta). Mycket gott

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack JoPeKl
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade till som hastigast. Mycket fin plats med härliga omgivningar. Caféet hade tyvärr inte öppnat när vi var där, varför vi inte kan bedöma det, men jag har varit där förut och det är trevligt.

Möjlighet finns i omgivningarna, att ta längre eller kortare promenader.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Magnus67
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Underbar miljö med ett historiskt inslag. Bara det väl värt ett besök. Möjligen präglades restaurangen av coronaepidemin. Utbudet var magert. Vi beställde in dagens rätt som var ryggbiff samt penne med tomatsås o kyckling. Tomatsåsen var mycket blek närmst helt smaklös medan biffen var ok som lunch men inte som middag. Lite torftigt presenterat.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Björn G
Omdömet skrevs 2 maj 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt ställe med fina promenadstråk. Utställningar och något för barnen. God räkmacka och trevlig personal .

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack berntaagel
Omdömet skrevs 2 oktober 2019

Mysigt att komma hit på höst- och julmarknaderna - även om det tyvärr blir sämre med höstmarknaden för varje år (mindre utställare och högre inträde). Rekommenderar varmt fiket!

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Carrosh87