Omdömet skrevs 26 juli 2017

Läget på det här hotellet är perfekt men det va väl det. Ganska små rum men sängarna var helt OK och en ganska OK frukost. Dock förstår jag inte att det var sittbadkar med höga kanter att ta sig ur. Inget för äldre kan jag säga.

Tips för att välja rum: Vi hade fönster mot gatan där det va lite livat. Kolla om det finns rum med dusch istället för sittbadkar med höga kanter
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Patrick E
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Jobbar i Karlstad och har bokat enkelrum på Hotel Savoy Karlstad.
Centralt beläget endast 200 meter från Karlstad Centralstation.
Helt och rent rum och badrum.
Free WiFi.
God frukost i gatuplan.
Ett bra medelklasshotel Hotel Savoy!!!

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Anders B
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Centralt och bra läge. Enkelt rum med utsikt över bakgården. Duschen nyrenoverad och fräsch men trots snabbdusch rann vattnet ut över hela golvet. Frukosten helt ok men något rörig.
Bra med vattenkokare o te/kaffe på rummet. Trevlig personal.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Inger W
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Ligger centralt. Men badrummet! Legat på många hotell runt om i Europa men aldrig haft så högt badkar. Inget för de som har kommit upp i ålder och har svårt att röra sig. Borde stå någonstans i informationen så man vet när man bokar. 50 eller 60-tals badrum. Aldrig mer detta hotell.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack SYlwia H
Michael Ö, Försäljningschef på Sure Hotel By Best Western Savoy Karlstad, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2018

Hej Sylwia!
Tack för din feedback och ursäkta dröjsmålet med svar då det är helt nyligen som vi börjat arbeta aktivt med TripAdvisor.
Helt riktigt är några av våra rum inredda med daterade badkar. Information om detta lämnas på vår egen hemsida savoy-karlstad.se och vid bokningar som görs via telefon eller e-post. Vid bokning via så kallade tredjepartssidor (t ex booking.com, hotels.com och coop) finns inte denna information tillgänglig.
I den planerade ombyggnaden av hotellet kommer dock samtliga badkar att ersättas av duschar, allt för gästens bekvämlighet.
Vi hoppas förstås att du ska våga testa oss igen och prova ett av våra många rum utan badkar.

Vänligen,
Michael Österman
Sales & Marketing Manager

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Trevligt mottagande av hjälpsam personal. Liten lobby.Trevliga och fräscha rum utan lyx. Motsvarar priset. Bra frukost i restaurant Pinchos lokaler. Nära centralstationen och gågator med många butiker och restauranger.

Tips för att välja rum: Be om rum med dusch om du har svårt att kliva upp i ett sittbadkar
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Bo S