Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline118 US$
Destinia.com121 US$
Omdömet skrevs 21 september 2021 från mobil enhet

Centralt hotell med bra rum, suverän service och mycket god mat. Nära till stationen, bussar och parkering. På hotellet finns en restaurang där fika och mat ingår i priset. Det finns också en välsorterad bar och varje dag i veckan är det aktiviteter eller erbjudanden.

Rumstips: Billig parkering på en tvärgata mellan 18-09.00
Datum för vistelsen: september 2021
Tack Escape45675342631
Omdömet skrevs 10 september 2021

Mycket bra på alla sätt. Bra läge, fint bevarat gammalt hus, tillbyggnaden där matsalen finns, smälte in fint, lugn och trevlig atmosfär, maten var god, personalen trevlig och hjälpsam.
Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack Birgitta B
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vi bokade en svit 2 nätter, och vi är så nöjda! Superfint och rymligt rum, jacuzzi i badrummet. God mat i restaurangen på kvällen som ingick i priset. Fanns en varmrätt med kött bara, men bad om vegetariskt och fick det serverat ganska snabbt istället.
Jättebra läge i stan. Trevlig personal.
Enda negativa är att det inte städades.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack AnnkaJ
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket bra hotell med bra läge. Fina rum och bra sängar. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Frukost, eftermiddagsfika och middagen på kvällen höll hög klass. Det här hotellet håller mycket hög klass.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack ingvor452021
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Nöjesresa. Jag och min man skulle fira min 40-års dag. Vi lyxade till det med sviten. Mycket prisvärt då jag är Choice-medlem. Vi fick rabatt på drinkar på hotellet. Tyvärr åt vi inte av kvällsbuffen denna gång
Då vi hade bord på Baron. Men den brukar vara jättegod och INGÅR i priset.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack emmaelving