Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com139 US$
eDreams139 US$
Travelocity139 US$
Orbitz.com139 US$
FindHotel139 US$
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vi bokade en svit 2 nätter, och vi är så nöjda! Superfint och rymligt rum, jacuzzi i badrummet. God mat i restaurangen på kvällen som ingick i priset. Fanns en varmrätt med kött bara, men bad om vegetariskt och fick det serverat ganska snabbt istället.
Jättebra läge i stan. Trevlig personal.
Enda negativa är att det inte städades.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack AnnkaJ
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket bra hotell med bra läge. Fina rum och bra sängar. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Frukost, eftermiddagsfika och middagen på kvällen höll hög klass. Det här hotellet håller mycket hög klass.

Tack ingvor452021
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Nöjesresa. Jag och min man skulle fira min 40-års dag. Vi lyxade till det med sviten. Mycket prisvärt då jag är Choice-medlem. Vi fick rabatt på drinkar på hotellet. Tyvärr åt vi inte av kvällsbuffen denna gång
Då vi hade bord på Baron. Men den brukar vara jättegod och INGÅR i priset.

Tack emmaelving
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hotellet ligger bra och inredningsmässigt ok! Rummet var litet och sängen liten. Lakan och täckena kändes gamla och inte rena. Sägen stod längst väggen och väggen var smutsig och ostädad, inte fräscht att behöva ligga längst den under natten.

Tack charlottawweilert
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Bra centralt beläget hotell. Bra personal. Fick ett större rum än jag bokat, det var en överraskning. Skönt att man måste boka tid för frukost och middag, vilket gjorde att det fungerade smidigt. Sköna sängar, stort badrum, nyrenoverat rum. Bra med parkeringsmöjligheter.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Inger H